Spring naar bijdragen

PRISON IDEE


DivisionEscaper

Aanbevolen berichten

Yo super staff,

 

ik had een idee dat hetzelfde principe is als dat van skyblock, namelijk plot levels, dat zou echt cool zijn want dan kunnen mensen grote builds maken om een goed level te behalen EN in de top te staan.

Misschien kunnen jullie dit idee verwerken? Zou echt cool zijn! 

DivisionEscaper

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm het is alleen een beetje zo dat mensen dan dus emerald blocks etc op hun plot gaan zetten zo veel mogelijk terwijl het doel van prison is eigenlijk geld verdienen en minen of vechten, we hebben dus al zoiets alleen dat is de /baltop, dus in plaats van dat kan je al je blocks verkopen en zo hoog mogelijk komen ;)))

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei extremewessel30:

Goed idee! Ik zal staff wel taggen ;) @compelintje @Monk_NL @epicdragonfre @Waarom @Saizis 

Psssttt je vergeet er 1. @Graseter (troes1)

Ik denk dat plotcijfers uitdelen leuk kan zijn. Ingame kan je dan een wedstrijd bedenken waar spelers dan eventueel van degene die het organiseert een prijs kan krijgen. Ik roep maar een extra idee. Plot levelen weet ik zo nog niet. Zoals is aangegeven verschuif je hiermee het doel van Prison. Ipv te groeien in Rank ga je minen om je plot omhoog te krijgen. Plus er moet een heel ranksysteem voor ingebouwd worden. 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Saizis:

Psssttt je vergeet er 1. @Graseter (troes1)

Ik denk dat plotcijfers uitdelen leuk kan zijn. Ingame kan je dan een wedstrijd bedenken waar spelers dan eventueel van degene die het organiseert een prijs kan krijgen. Ik roep maar een extra idee. Plot levelen weet ik zo nog niet. Zoals is aangegeven verschuif je hiermee het doel van Prison. Ipv te groeien in Rank ga je minen om je plot omhoog te krijgen. Plus er moet een heel ranksysteem voor ingebouwd worden. 

Ik wist dat ik troes erbij moest doen alleen ik wist zijn tag niet :P ik probeerde alleen @troes1

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-11-2017 om 21:11 zei Monk_NL:

Op zich best een leuk idee. Ik zal eens kijken wat voor mogelijkheden er zijn. En zoals dirk2001 zegt, is het doel om geld te verdienen. Plot ratings misschien een optie? Dat spelers een plot een cijfer kunnen geven?

Bedankt allemaal voor het reageren en cool idee ook met plotcijfers.

Misschien ook dat je reclame kan maken voor je plot?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Saizis:

Psssttt je vergeet er 1. @Graseter (troes1)

Ik denk dat plotcijfers uitdelen leuk kan zijn. Ingame kan je dan een wedstrijd bedenken waar spelers dan eventueel van degene die het organiseert een prijs kan krijgen. Ik roep maar een extra idee. Plot levelen weet ik zo nog niet. Zoals is aangegeven verschuif je hiermee het doel van Prison. Ipv te groeien in Rank ga je minen om je plot omhoog te krijgen. Plus er moet een heel ranksysteem voor ingebouwd worden. 

idd lijkt me leuk maar het idee Dat het hele prison idee gaat weg vagen is niet de bedoeling Saizis en al zeker niet met die nieuwe mines die er binnenkort worden ingezet mss een idee om te verwerken eenmaal de mines in de games zijn @Saizis en @DivisionEscaper

Greetz -epic-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei epicdragonfre:

idd lijkt me leuk maar het idee Dat het hele prison idee gaat weg vagen is niet de bedoeling Saizis en al zeker niet met die nieuwe mines die er binnenkort worden ingezet mss een idee om te verwerken eenmaal de mines in de games zijn @Saizis en @DivisionEscaper

Greetz -epic-

Ik ben ermee eens. We wachten nog eventjes met de levels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-11-2017 om 21:11 zei Monk_NL:

Op zich best een leuk idee. Ik zal eens kijken wat voor mogelijkheden er zijn. En zoals dirk2001 zegt, is het doel om geld te verdienen. Plot ratings misschien een optie? Dat spelers een plot een cijfer kunnen geven?

dat is wel een goed idee, maar dan krijg je op wat ook op creative gebeurt. vrienden geven elkaar gewoon random 10/10 voor de lol. dan staat de gene met de meeste vrienden bovenaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29/11/2017 om 17:16 zei smileyman03:

dat is wel een goed idee, maar dan krijg je op wat ook op creative gebeurt. vrienden geven elkaar gewoon random 10/10 voor de lol. dan staat de gene met de meeste vrienden bovenaan

Ja idd verder gaat het idee van prison ook weg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...