Spring naar bijdragen

VIP


HPoets

Aanbevolen berichten

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik vind supermartin14 en flodder doet me denken aan die film en hij is goede builder

Beste Sjaapuo,

Aangezien jij al gestemd hebt, tellen deze stemmen helaas niet mee.


Vanaf nu kan er niet meer worden gestemd.

Over 2 uur worden/wordt de winnaars/winnaar bekend gemaakt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Torchcraft leden,

Nog even voor de duidelijkheid.

Ik heb op Woensdag 30 Januari een bedrag van €24,- gedoneerd vanwege het 1 jarige bestaan van Torchcraft.

Na de donatie heb ik tegen Pixiio vertelt dat ik de protectieblokjes niet wilde hebben en dat het puur een donatie was.

Toen ik dat eenmaal had vertelt kwam Pixiio met het geniale voorstel dat ik met deze donatie een x aantal personen kon trakteren op een rank.

Ik vertelde dat ik het een top idee vondt en ben daarna gelijk een topic begonnen om stemmen te verzamelen.

Na nu dus ongeveer 3 dagen stemmen verzamelt te hebben zijn er 3 personen in het bijzonder naar voren gekomen.

Met mijn stemmen daarbij op geteld kom ik uit op de volgende percentages.

Hieronder een top 4 weergegeven.

- FLODDER450 23% van de stemmen.

- SUPAPEACH 18% van de stemmen.

- THYRAXX 18% van de stemmen.

- DAUWDRUPPEL 9% van de stemmen.

In totaal zijn er 44 stemmen uitgebracht.

Flodder, van harte gefeliciteerd met je nieuwe rank!

Ik hoop dat je er veel plezier en gemak aan zult beleven.

We hopen natuurlijk allemaal dat je ons nog een hoop mooie bouwwerken gaat laten zien.

Supapeach, Thyraxx en Dauwdruppel, helaas geen winst voor jullie en helaas is er ook geen troostprijs aanwezig.

Wel is te zien dat jullie erg vriendelijk en behulpzaam worden bevonden op de server.

Dat is toch een mooi compliment en laat dat vooral zo blijven! :)

Ik wil graag iedereen bedanken voor de medewerking aan deze actie!

Einde bericht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vanwege het gelijkspel tussen supapeach en thyraxx waardoor handsomepoets voor een moeilijke keuzen kwam te staan heb ik besloten in te springen.

ik heb mij vrijwillig aangemeld om ook een vip te doneren voor dit event.

dus hierbij thyraxx en supapeach gefeliciteerd met jullie nieuwe rank! geniet er van en gebruik hem goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

Zojuist goed nieuws ontvangen.

Ik heb net nog een klein bedrag gedoneerd om Thyraxx VIP te maken.

Ik zat alleen met het probleem dat ik dit lullig vondt tegenover Supapeach.

Zojuist heeft Vertilligo zich gemeld met het bericht dat hij dan wel een donatie wil doen voor Supapeach!

Is dit lief of is dit lief? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vanwege het gelijkspel tussen supapeach en thyraxx waardoor handsomepoets voor een moeilijke keuzen kwam te staan heb ik besloten in te springen.

ik heb mij vrijwillig aangemeld om ook een vip te doneren voor dit event.

dus hierbij thyraxx en supapeach gefeliciteerd met jullie nieuwe rank! geniet er van en gebruik hem goed.

WTH?! Yeeeeej!!! Ooh, je bent zo geweldig :D! Ooh, echt waar duizend keer THANKS! Waaaauuwwwwwww :D Echt bedankttt! Bedankt Vertilligo! Echt waar :) En daarom geef ik vandaag een drop-party bij spawn :D En iedereen mag komen :) Ik informeer er nog wel ff over :) Maar echt, BEDANKT! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vanwege het gelijkspel tussen supapeach en thyraxx waardoor handsomepoets voor een moeilijke keuzen kwam te staan heb ik besloten in te springen.

ik heb mij vrijwillig aangemeld om ook een vip te doneren voor dit event.

dus hierbij thyraxx en supapeach gefeliciteerd met jullie nieuwe rank! geniet er van en gebruik hem goed.

faith in humanity: RESTORED!

heel mooi van je vertilligo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...