Spring naar bijdragen

Een ander raadsel


extremewessel30

Aanbevolen berichten

Hier heb ik nog een raadsel voor jullie! Kunnen jullie deze ontrafelen? Ik wil graag jullie reacties zien ;). Het is lang dus zet je schrap ;). Sorry als er moeilijke woorden in voor komen. Ik heb het zo duidelijk mogelijk gemaakt ;)

Hier komt ie :)

Mia is alleen thuis op een zondag middag. Ze nodigde maar weinig mensen uit voor gezelschap. 20 minuten na de ontmoeting werd Mia gedood. De detective die dichtbij was, kwam snel naar het huis om de zaak op te lossen. De detective ondervroeg ze allemaal en kreeg deze alibi's. Mary zegt: Ik had de lunch thuis overgeslagen. Dus was ik aan het lunchen in de keuken van Mia. Emily zegt: Ik hou van chillen in het zwembad. Dus ik zwom de hele tijd in Mia's zwembad. Noah zegt: Mia had een goede verzameling boeken. Ik was aan het ontspannen en was aan het lezen in de achtertuin. Nancy zegt: Ik was in de schilderskamer. Ik was de hele tijd bezig met schilderen. De detective was nog steeds in verwarring, omdat alle verklaringen legitiem leken. Alvorens tot een beslissing te komen, vroeg de detective iedereen om hun handen te laten zien. Nancy's hand zat vol met verf. Emily's hand is normaal. Mary's hand zit nog een beetje onder het eten en Noah's hand is ook normaal. Na het zien van hun handen begreep de detective onmiddellijk wie loog.

Aan jou de vraag: Wie had de detective gearresteerd? Tip: Handen weerspiegelen wat je eerder deed.

Succes!

Groeten van extremewessel30 ;)


 
bewerkt door extremewessel30
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...