Spring naar bijdragen

ThijmenBlock


ThijmenBlock

Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei ThijmenBlock:

Hallo ik ben thijmen block en wil helper worden wad vinden jullie dat een helper moet doen

 

1.Goed typen xD

2. 15 jaar of ouder zijn

3. Helpen

4. Goed helpen

5. Soliciteren

6. Van je groene tag houden als je helper bent

Je kan ook gwn heler zijn zonder tag dus dat je spelers ingame helpt als ze een problem hebben en als jij het niet weet dat er dan een echte helper/mod moet komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei ThijmenBlock:

Hallo ik ben thijmen block en wil helper worden wad vinden jullie dat een helper moet doen

 

Sorry maar dit doe je niet hier. Je hebt ook niet genoeg berichten dus je kan nog niet solliciteren. En aangezien je typ fouten en grammatica fouten kan je zeker geen helper worden. Je kan solliciteren als je alle dingen hebt die je nodig hebt

  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bert_POWER:

1.Goed typen xD

2. 15 jaar of ouder zijn

3. Helpen

4. Goed helpen

5. Soliciteren

6. Van je groene tag houden als je helper bent

Je kan ook gwn heler zijn zonder tag dus dat je spelers ingame helpt als ze een problem hebben en als jij het niet weet dat er dan een echte helper/mod moet komen.

Jij zegt goed typen en er staat problem, heler. ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei extremewessel30:

Sorry maar dit doe je niet hier. Je hebt ook niet genoeg berichten dus je kan nog niet solliciteren. En aangezien je typ fouten en grammatica fouten kan je zeker geen helper worden. Je kan solliciteren als je alle dingen hebt die je nodig hebt

Hij vraagt alleen wat wij als spelers zouden verwachten van een helper, hij schrijft dit verder niet als een sollicitatie zoals ik het lees.

Op 8-12-2017 om 19:10 zei ThijmenBlock:

Hallo ik ben thijmen block en wil helper worden wad vinden jullie dat een helper moet doen

 

De meeste dingen die verwacht worden van een helper spreken voor zich, helpen natuurlijk! :D Als je meer wilt weten over wat er verwacht word lees dan dit kopje: 

En natuurlijk, aardig zijn is ook fijn voor de spelers, anders hebben we alleen maar Evil stafleden, en die hebben we hier al genoeg >:D

  • Leuk 1
  • Bedankt 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...