Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Hey TorchCrafters!

Ik ben nu een tijdje Godlike op Prison en nu ik mijn forum rank heb, wil ik vertellen hoe het is!

50 euro lijkt natuurlijk best veel geld, maar op zich is het niet heel veel. De kosten zijn eenmalig en dan heb je de rank voor altijd. Je krijgt er ook echt wat voor terug:

Warp godlike is erg overpowered. Met Silk Touch verdien je ongeveer 2.5k per 10 minuten en dat gaat dus echt hard.

Je kan allemaal disguises wat super leuk is! Je kan er echt super leuk mee roleplayen!

Je krijgt eenmalig 50k. Maar als je slim bent koop je eerst VIP, als je die rank hebt VIP++, als je die rank hebt Godlike. Zo krijg je 10k+25k+50k=85k. Daar kan je best lang mee vooruit!

Je kan kit Godlike: full diamond armor met een dia sword, unenchanted! Die kit kan je iedere 48 uur en kan je dus zelf gaan enchanten, super handig!

Een shop bij warp shops is ZO goed. Met de 10 spelershops kan je een shop voor de helft vullen maar dat maakt echt niet uit, het blijft heel handig!

Als je nog aan het twijfelen bent raad ik je echt aan om Godlike te kopen want het is super leuk!

 

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...