Spring naar bijdragen

Helpersollicitatie vereisten


Spaghettisliert3

Aanbevolen berichten

Hi mede-forumbezoekers,

om Helper te worden is één van de vereisten op dit moment dat je (in ieder geval) 25 berichten op het forum geplaatst moet hebben met het account waarmee je solliciteert. Ik heb zelf het idee dat nog niet ieder lid dit even goed snapt (gaan spammen in de chatbox, etc.). Daarnaast wordt het forum regelmatig getroffen (zo ook 10 minuten geleden alweer) door leden die niet langer kunnen wachten om zich te presenteren aan de staff, maar erachter komen dat ze nog geen 25 berichten hebben op het forum. Onzinnige berichten posten of gewoon 25 berichten in een random topic hameren is vaak de snelste oplossing, en hier wordt dan ook fanatiek gebruik van gemaakt.

Ik weet ook wel dat dit niet extreem vaak gebeurt en dat de admins die berichten over het algemeen snel verwijderen nadat ze zijn geplaatst. ('k Ben wel bang dat vaak de sollicitant zijn sollicitatie dan al heeft verstuurd). Daarnaast snap ik ook best dat mensen die dit doen vrijwel geen kans meer maken om Helper te worden aangezien moderators en admins ook ogen hebben en zien dat iemand op deze manier de vereisten probeert te omzeilen. Ik vind het echter wel ontzettend irritant, en ben hier niet de enige in.

Opzich is de regel van 25 berichten op het forum slim en als je het slim speelt goed te behalen: als je regelmatig het forum in de gaten houdt heb je zo 5 à 10 berichten per dag. Ik mag dan geen inzicht hebben in de sollicitaties die binnen komen, maar heb het idee dat die regel de laatste tijd toch wel erg vaak omzeild wordt. De vraag is dus: Is het wel slim om deze regel te behouden? Misschien is het beter om de vereiste van 25 forumposts gedag te zeggen en dit gewoon als 'tip' neer te zetten. Zoals ik al eerder zei, admins kunnen zelf ook zien of iemand (regelmatig) actief is op het forum. Dit bespaart ons en hen in ieder geval wel de wekelijkse portie spam van helperkandidaten.

Laat maar weten wat jullie hiervan vinden. Reacties met 'dit moet in een ticket' hoef ik overigens niet te zien want ik wil ook de mening van spelers zelf :sweat_smile: (Er zou echt een verbod moeten komen op die reacties poeh). 

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Spaghettisliert3:

(Er zou echt een verbod moeten komen op die reacties poeh). 

haha, helemaal mee eens, laten we er een ticket over maken!xD (neem dit niet te serieus)

voor de rest vind ik het zelf ook wel een goed idee omdat zoals je al zei, admins kunnen zien of je actief bent op het forum. (neem dit wel serieus)

  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
46 minuten geleden zei robbepro2001:

Helemaal waar , maar vind persoonlijk dat forum niet erg van toepassing is op de rank helper.

Op het Forum worden ook redelijk vaak vragen gesteld, daarom is het ook fijn dat je op het Forum actief bent zodat je daar net zoals in-game vragen kunt beantwoorden van de spelers. En daarbij is het Forum een gezellige plek dus waarom zou je er zo nu en dan niet eens op kijken? :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...