Spring naar bijdragen

Vuurwerkshow 31 december tussen 21:30 en 22:00


Monk_NL

Aanbevolen berichten

Hi beste Survivelaars! Wie kent hem niet op S2; alwaysrobin!

Alwaysrobin heeft een leuk initiatief voor 31 december. Hij wil voor jullie allemaal in zijn welbekende Userdorp een vuurwerkshow houden.

Schema:

21:30 inloop, spelers kunnen bij hem verzamelen.
21:50 een staflid doet een korte nieuwjaars toespraak.
22:00 afsteken van een grote lading vuurwerk.

Het originele plan was om 23:30, maar dan zouden er te weinig spelers online zijn. Ik denk dat er genoeg spelers wel even gezellig een kijkje kunnen nemen om 21:30.

Spelers met leuke initiatieven worden beloond. Daarom heb ik besloten om 3 player-skulls naar keuze cadeau te doen aan degene die de leukste screenshots hieronder post van de vuurwerkshow. Dit kan een leuke screen van het vuurwerk zelf zijn, een leuke groepsfoto, selfies met alwaysrobin in coole skins etc. etc.


Regels:

1. Post 3 screenshots per account. Niet meer, niet minder. Spelers die minder of meer screenshots sturen worden gediskwalificeerd.

2. Screenshots moeten gemaakt zijn tussen 21:30 en 00:00 op 31 december 2017. Screenshots buiten deze periode tellen niet mee.

3. Ik kies 3 winnaars uit de leukste screenshots. Elke winnaar mag 1 player-skull naar keuze uitkiezen. De skulls worden daar mij legit aangekocht via de TC-winkel, en je ontvangt ze via TorchCraft in je inventory. Zorg dus dat je minstens 1 plekje vrij hebt.

Succes iedereen!


Toespraak van @ReznoV_Vazileski:

Goedenavond iedereen en bedankt voor het komen.
Robin wilde graag dat een stafflid een toespraak kwam doen voor het nieuwe jaar en dat leek mij wel leuk.
Dus om te beginnen maar iets over torchcraft in 2017
Ik denk dat we het er allemaal wel over eens kunnen zijn dat torchcraft wat flinke veranderingen heeft ondergaan het afgelopen jaar.
Voor mijzelf omdat ik natuurlijk mod ben geworden, maar ook voor jullie als spelers.
Er zijn gamemodes weggegaan en bijgekomen een flinke prisonupdate nieuwe ranks noemt het maar
Maar dit jaar in het bijzonder is er natuurlijk ook iets groots gebeurd voor torchcraft zelf.
Namelijk dat pixxio na jarenlange dienst uiteindelijk toch het stokje heeft overgedragen aan de nieuwe owners Tendonsie en Compelintje
Dit zijn stuk voor stuk grote wijzigingen dus vondt ik het waard om te melden dat wij hier als community als kanjers doorheen zijn gegaan
Zonder de eigenaren zou torchcraft uiteraard niet bestaan. Zonder het team van vrijwilligers zou het niet te onderhouden zijn.
Maar het zijn jullie de spelers die deze community zo speciaal maken.
Ik spreek hier niet alleen voor mezelf als ik opmerk dat onze community als een van de weinige zo niet enige spontaan mensen verwelkomt op de server
Veel van jullie staan dagelijks klaar om nieuwe spelers op te vangen en zich thuis te laten voelen
Dus mijn slot van deze speech wilde ik jullie hier graag voor bedanken, namens mezelf, het staffteam en natuurlijk de nieuwe spelers.
Ik wens de oudere spelers nog vele jaren speelplezier toe en de nieuwe spelers hoop ik dat deze een goede tijd tegemoet komen op tc.
En uiteraard wens ik jullie allemaal alvast een gelukkig 2018 :D

 

  • Leuk 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Monk_NL featured en pinned this discussie
Op 27-12-2017 om 12:06 zei OnbekendeSpeler:

zijn de skulls voor op survival?

want ik wil ze eigk op games

Ik doneer ervoor in de TC-winkel, dus als het mogelijk is in de TC-winkel om een skull te kopen op de betreffende gamemode, dan ontvang je die daarop :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super leuk initiatief :D Het was (is!) super gezellig! :star:
Hieronder de leukste screenshots die ik heb gemaakt:

 

1. Niet alleen spelers, maar ook dieren kwamen kijken tijdens het vuurwerk. IJsberen, wolven en achterin nog een monster.. vermomd als.. een varken?
ut46ENO.png

 

2. Een perfecte selfie van het evenement kan natuurlijk niet ontbreken :')
1RwnjTG.png

 

3. En een groepsselfie ook natuurlijk! :tounge_xd: (De ijsbeer wilde ook op de selfie staan)
gLn8W09.png

bewerkt door Spaghettisliert3
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ten eerste wil ik even zeggen dat de show super leuk was! daarnaast vind ik het ook leuk dat Monk een wedstrijd er in heeft verwerkt (3 screenshots van de avond maken) hier mijn 3 screenshots:

1. een leuke selfie met de groep die er was! :D

qf0BfHE.png

 

2. een foto waar in blijkt dat Monk vader is! :o

f3QQy9Q.png

 

3. een selfie met de organisator @alwaysrobin. hij heeft het geweldig gedaan!

uW50EF8.png

 

ik weet het, ik kan niet goed fotograferen. maar je kan natuurlijk niet overal goed in zijn :D

bewerkt door OnbekendeSpeler
  • Leuk 2
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was een groot succes en reuze gezellig! De eerste mooie screenshots zijn al binnengekomen!

ReznoV had de moeite genomen om een mooie toespraak te houden die hieronder te lezen is.
Ik wil iedereen bedanken die konden langskomen, en natuurlijk special thanks aan @alwaysrobinen zijn crew voor het organiseren! Jullie zijn toppers!
 

Toespraak van @ReznoV_Vazileski:

Goedenavond iedereen en bedankt voor het komen.
Robin wilde graag dat een stafflid een toespraak kwam doen voor het nieuwe jaar en dat leek mij wel leuk.
Dus om te beginnen maar iets over torchcraft in 2017
Ik denk dat we het er allemaal wel over eens kunnen zijn dat torchcraft wat flinke veranderingen heeft ondergaan het afgelopen jaar.
Voor mijzelf omdat ik natuurlijk mod ben geworden, maar ook voor jullie als spelers.
Er zijn gamemodes weggegaan en bijgekomen een flinke prisonupdate nieuwe ranks noemt het maar
Maar dit jaar in het bijzonder is er natuurlijk ook iets groots gebeurd voor torchcraft zelf.
Namelijk dat pixxio na jarenlange dienst uiteindelijk toch het stokje heeft overgedragen aan de nieuwe owners Tendonsie en Compelintje
Dit zijn stuk voor stuk grote wijzigingen dus vondt ik het waard om te melden dat wij hier als community als kanjers doorheen zijn gegaan
Zonder de eigenaren zou torchcraft uiteraard niet bestaan. Zonder het team van vrijwilligers zou het niet te onderhouden zijn.
Maar het zijn jullie de spelers die deze community zo speciaal maken.
Ik spreek hier niet alleen voor mezelf als ik opmerk dat onze community als een van de weinige zo niet enige spontaan mensen verwelkomt op de server
Veel van jullie staan dagelijks klaar om nieuwe spelers op te vangen en zich thuis te laten voelen
Dus mijn slot van deze speech wilde ik jullie hier graag voor bedanken, namens mezelf, het staffteam en natuurlijk de nieuwe spelers.
Ik wens de oudere spelers nog vele jaren speelplezier toe en de nieuwe spelers hoop ik dat deze een goede tijd tegemoet komen op tc.
En uiteraard wens ik jullie allemaal alvast een gelukkig 2018 :D

  • Leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...