Spring naar bijdragen

UltraGod op Games


smileyman03

Aanbevolen berichten

hallo TorchCrafters!

 

ik heb nu al een weekje de UltraGod Rank en het bevalt me echt! het kost inderdaad wel wat, maar je krijgt er een hoop voor terug. de Rank kost 100 euro dus je moet wel wat geld er voor over hebben. hieronder vertel ik wat over de functies van de UltraGod Rank:

 

Hier mijn top 5 dingen die ik het fijnst vind aan UltraGod:

1. Op creative kan je je (extra) plots (die je krijgt door een rank te kopen) mergen met /plot merge! super handig om een groot plot te maken en extra veel kan bouwen dus! (beschikbaar vanaf UltraGod)

2. De world-edit commands: //replace //copy //paste (deze commands zijn beschikbaar vanag GodLike++), met //replace kan je blokken vervangen voor anderen, als je bijvoorbeeld een eiland hebt gemaakt en water wil toevoegen maar niet je eiland kwijt wil zijn omdat het met //set moet kan je //replace air water en vervang je alle lucht voor water, super handig! met //copy en //paste kan je een bouwwerk kopiëren en plakken, super handig als je een toren die je hebt gemaakt vaker wil op je plot.

3. /dis (beschikbaar vanaf vip++), met /dis kan je in een dier of voorwerp veranderen, niemand ziet wie je bent of wat je draagt. Hoe hoger de rank die je hebt hoe meer dingen beschikbaar zijn om in te veranderen. je kan hiermee een toneelstuk doen of je vrienden laten schrikken!

4. /ast (beschikbaar vanaf vip++), hiermee kan je een speciale armor stand creeëren met een leuke positie, grappige naam, of voorwerp in zijn/haar hand! klik hier voor een voorbeeld. je kan met deze armor stands hele leuke creaties maken!

5. /nv (beschikbaar vanaf GodLike++) met /nv kan je night vision oftewel nacht visie inschakelen! hierdoor hoef je geen torches ofzo te plaatsen om het licht te laten zijn omdat het zelfs 's nachts (in minecraft) nog dag lijkt! super handig als je lang bezig bent met een bouwwerk!

 

Ik heb hieronder nog de functies van UltraGod op een rijtje gezet:

Commando’s
Lobby en Creative

·        Verkleed jezelf als monster, je kunt je veranderen met /dis in de volgende monsters:

o   Skeleton, Snowman, Rabbit, Slime en Wither_Skeleton

Creative

·         12 Normale & Godlike plots

·         Plot merge! Maak je plots aan elkaar tot 1 groot plot!

·         /Kittycannon – schiet exploderende katten!

·         /Sticker <link> hiermee kan je een foto van het internet in minecraft tonen! Deze blijft 60 seconde staan. De link moet eindigen op .jpg of .png

·        Toegang tot de volgende WorldEdit commando’s

o   //contract <hoeveelheid>
Verplaats je worldedit selectie!

o   //expand <hoeveelheid>
Vergroot je worldedit selectie

o   //setbiome <biome>

o   /biomelist
Krijg een lijst met alle beschikbare biomes

o   //move <aantal> <richting>
Verplaats je gekopieerde selectie in een bepaalde richting, handig als je net 1 blokje te dicht bij je plot rand zit.

o   //walls
Huizen maken was nog ooit zo makkelijk

o   //faces
Maakt naast muren ook het dak en de vloer

o   //forest
Snel en makkelijk een bos maken

o   //flora
Fleur je gebied op met wat flora

KitPvP

·         2 Nieuwe kits!

·         Je verdient nu 0.90 coins bij het winnen van een 1vs1 duel

Overig

·         Je krijgt alle functies van VIP, VIP++, Godlike en Godlike++.

·         Je krijgt de gele [UltraGod] tag ingame.

·         Je krijgt de gele kleur in de tablijst.

·         Je kunt via www.torchcraft.nl/forumrank je Ultragod rank aanvragen op het forum

 

conclusie:

ik ben zeer tevreden met de ultragod rank op Games en raad hem aan iedereen aan die twijfelt of die het wel of niet moet doen! ben je overtuigd en wil je de rank halen? klik dan hier om naar de winkel te gaan

 

met vriendelijke groet

OnbekendeSpeler

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...