Spring naar bijdragen
_HerobrineYT_

prison ideetje

We gaan stemmen!  

5 leden hebben gestemd

1. 1. wie vind het nog soms vervelend als er iemand zo vanalles doet dat niet mag?

2. 2. Is het handig om dat toe te voegen?

Aanbevolen berichten

Hallo torchcrafters,

ik kreeg als idee dat je op prison misschien kan togglen of dat mensen op je plot kunnen vliegen of niet. want soms is het irritant dat mensen altijd vliegen als je dat niet wilt om zo bv een parkour af te maken voor geld en nog meer. daarom kwam ik op het idee  dat je het kon aan en uitzetten dat mensen kunnen vliegen op je plot.

dat wordt veel handiger als je een parkour hebt of andere dingen die ug's kunnen laten crashen.

je kan het dan wel alleen op jou plot  toggelen dat je het kan kiezen van wel of niet met /plotfly toggle ofzo...

laat mij weten in de peiling wat je ervan vind.

bewerkt door UltimateSpiro_02

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

maar je koopt een rank met een reden: extra functies, dus als je dan al niet meer overal kan vliegen dan is er gwn een hele functie af

sws lijkt t mij heel irritant om rond te vliegen en ineens neer te storten omdat iemand vliegen heeft uit gezet xD 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 13-1-2018 om 10:58 zei Evi:

maar je koopt een rank met een reden: extra functies, dus als je dan al niet meer overal kan vliegen dan is er gwn een hele functie af

sws lijkt t mij heel irritant om rond te vliegen en ineens neer te storten omdat iemand vliegen heeft uit gezet xD 

@Evi, die rank is handiger om te bouwen op je eigen plot, niet om anderen te irriteren waarvoor het nu meer gebruikt wordt. 

Op 13-1-2018 om 10:04 zei bert_POWER:

er bestaat ook iets als elytra's en firework xD

@bert_POWER, laat ze maar 1000den coins verspillen aan fireworks. 

Op 13-1-2018 om 13:58 zei xItsMeBlue:

Dit is ook goed idee voor crea :P

Op creatieve is dit inderdaad zo @xItsMeBlue

Op 14-1-2018 om 21:02 zei Ightare:

Ik speel nooit op prison, maar wel een leuk idee. Wat dacht je van een barriere ofzo.

@Ightare, als je barrière hebt kan je er 1. Zelf niet in en 2. Als je eronder kan dan vliegen ze nog altijd ik de barrières en 3. Dan kan je 1 meter minder hoog bouwen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Onlangs hier   0 leden

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.