Ightare 1 Bericht rapporteren Geplaatst 14 januari 2018 Ey jongens ik heb een vraag. Hoe maak je een stone gen? Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
bert_POWER 43 Bericht rapporteren Geplaatst 15 januari 2018 Ik denk dat je het beste op YouTube of op google kan zoeken Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Evi 71 Bericht rapporteren Geplaatst 15 januari 2018 20 uur geleden zei Ightare: Ey jongens ik heb een vraag. Ey ightare ik heb een vraag. Zou je wat minder forum post tegelijk aan willen maken? Tuurlijk ik snap dat je 25 forum berichten wilt maar jij reageerd ook op berichten van meer dan een jaar geleden of hebt een beetje nutteloze opmerkingen. Dus zou je wat meer kunnen kijken naar de inhoud van je berichten die je post?? want als ik nu rechts kijk bij recente forumpost's zie ik alleen maar die van jou :x ~No hate Xx Evifant Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
TheIdiotManiac 423 Bericht rapporteren Geplaatst 15 januari 2018 34 minuten geleden zei Evi: Ey ightare ik heb een vraag. Zou je wat minder forum post tegelijk aan willen maken? Tuurlijk ik snap dat je 25 forum berichten wilt maar jij reageerd ook op berichten van meer dan een jaar geleden of hebt een beetje nutteloze opmerkingen. Dus zou je wat meer kunnen kijken naar de inhoud van je berichten die je post?? want als ik nu rechts kijk bij recente forumpost's zie ik alleen maar die van jou :x ~No hate Xx Evifant Is hiervoor al gewaarschuwd door Comp ;) En door mij in-game maar ja, sommige mensen... Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites