Spring naar bijdragen

Ik verlaat TorchCraft...


extremewessel30

Aanbevolen berichten

Het was leuk geweest, maar helaas ga ik jullie verlaten. Veel meegemaakt. Veel leuke dingen, maar ook wat slechtere dingen. Hierbij sluit ik mijn avontuur af. Mogen die van jullie lekker lang blijven bestaan. Het was leuk jullie gekend te hebben. Misschien kom ik weer terug, misschien ook niet. Ga er maar van uit dat ik niet meer terug kom.

Wel kunnen jullie met mij contact houden op discord: extremewessel30#3201

Ik wil speciaal bedankt zeggen tegen: @xRobert010. Eén van de beste staff leden van heel TorchCraft. @Skycrypt en @xR0B omdat ik hun al zo lang ken en goeie vrienden met hun ben geweest. (Zijn we nog steeds hoop ik). Superkiki123 (Heeft geen forum account) ook één van de beste vrienden die ik heb gehad. Heel mijn vrienden lijst en heel TorchCraft.

Bedankt, maar dit is het einde.

extremewessel30

P.S. Ik ga jullie missen. Daar ben ik zeker van.

  • Leuk 2
  • Bedankt 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Op 27-1-2018 om 16:56 zei extremewessel30:

Het was leuk geweest, maar helaas ga ik jullie verlaten. Veel meegemaakt. Veel leuke dingen, maar ook wat slechtere dingen. Hierbij sluit ik mijn avontuur af. Mogen die van jullie lekker lang blijven bestaan. Het was leuk jullie gekend te hebben. Misschien kom ik weer terug, misschien ook niet. Ga er maar van uit dat ik niet meer terug kom.

Wel kunnen jullie met mij contact houden op discord: extremewessel30#3201

Ik wil speciaal bedankt zeggen tegen: @xRobert010. Eén van de beste staff leden van heel TorchCraft. @Skycrypt en @xR0B omdat ik hun al zo lang ken en goeie vrienden met hun ben geweest. (Zijn we nog steeds hoop ik). Superkiki123 (Heeft geen forum account) ook één van de beste vrienden die ik heb gehad. Heel mijn vrienden lijst en heel TorchCraft.

Bedankt, maar dit is het einde.

extremewessel30

P.S. Ik ga jullie missen. Daar ben ik zeker van.

Ik begin je te missen in pvp, als je 1v1 wilt kom je mij maar uit de prison halen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik heb je al een tijdje gemist, totdat ik nu pas (Sorry daarvoor) je forum bericht leest wessel, jij ook bedankt voor die leuke tijd en hopelijk zie ik je nog ergens met de hoop dat ik je misschien wél kan verslaan in n 1vs1 xD En we houden nog wel contact via discord :D

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...