Spring naar bijdragen

Project Cobra


Stro_O

Aanbevolen berichten

Omdat het al maanden geleden is dat ik hier iets gepost heb wil ik mijn nieuw project voorstellen,

Na een lange tijd inactief te zijn heb ik mijn zin in bouwen tijdelijk teruggekregen en had ik het domme idee om een cobra te bouwen op torchcraft.
Ik was ermee begonnen in creative omdat ik dacht dat dit me nooit zou lukken. Met grote verbazing lijkt het toch nog op een cobra.

Ik ben nog van plan dit project een stuk groter te maken! Alleen weet ik nog niet 100 procent wat ik met de Cobra verder ga doen. Als jullie een leuk idee weten mag je het me altijd laten weten!

 

Hier enkele foto's van de beginfase van dit project. De bedoeling is om hier af en toe in dit topic wat updates te plaatsen.

Meer screenshots vind je onder deze link!

https://imgur.com/a/1nqcx

bewerkt door Stro_O
Uploaden nieuwe screenshots
  • Leuk 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei _HerobrineYT_:

ik wil wel komen kijken maar geef mij armor en een potion of invissible. je weet nooit zeker met zo'n groot beest...

Alleen een beetje jammer dat je jezelf daarmee alsnog verraadt, armor en invisible zijn is niet echt een handige combinatie :sweat:

bewerkt door Spaghettisliert3
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎7‎/‎02‎/‎2018 om 17:14 zei Spaghettisliert3:

Alleen een beetje jammer dat je jezelf daarmee alsnog verraadt, armor en invisible zijn is niet echt een handige combinatie :sweat:

ik bedoel armor voor als je invissible uitgewerkt is. of als hij door invissible kan kijken en ik nog kan vechten, voor de rest laat ik het uit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...