Spring naar bijdragen

Xoezer

Aanbevolen berichten

image.png

Vandaag is de dag dat TorchCraft jarig is, voor mij een mooi moment om ook terug te blikken. De afgelopen jaren (3) heb ik mij met 120% ingezet voor de helpers. Een taak die ik leuk vond, maar enorm veel tijd koste. Daarom heb ik besloten dat ik mijn taken als HoofdHelper neer leg. Het is tijd dat iemand anders deze leuke uitdaging krijgt om met alle helpers in contact te mogen komen. Gesprekken te voeren en helpers te "helpen". Helaas heb ik niet meer voldoende tijd om dit goed uit te voeren.

@compelintje neemt mijn taken over, we zullen deze week de overdracht doen. Ik zal de komende tijd nog wel aanblijven als admin en compelintje helpen waar nodig. Bedankt allemaal! En nog een hele fijne verjaardag!

  • Leuk 1
  • Bedankt 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er komt heel wat bij kijken, en @Xoezerheeft in mijn mening zich meer dan 120% hiervoor ingezet! Bedankt voor alle moeite en passie die je als Hoofd Helper erin gestopt had. Er zijn een aantal situaties geweest waar ik zelf ook nog het een-en-ander van je kon leren.

Gelukkig blijf je als Admin nog gezellig in het team, en kunnen we altijd nog terugvallen op je wijsheid en creativiteit :D

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Xoezer:

image.png

Vandaag is de dag dat TorchCraft jarig is, voor mij een mooi moment om ook terug te blikken. De afgelopen jaren (3) heb ik mij met 120% ingezet voor de helpers. Een taak die ik leuk vond, maar enorm veel tijd koste. Daarom heb ik besloten dat ik mijn taken als HoofdHelper neer leg. Het is tijd dat iemand anders deze leuke uitdaging krijgt om met alle helpers in contact te mogen komen. Gesprekken te voeren en helpers te "helpen". Helaas heb ik niet meer voldoende tijd om dit goed uit te voeren.

@compelintje neemt mijn taken over, we zullen deze week de overdracht doen. Ik zal de komende tijd nog wel aanblijven als admin en compelintje helpen waar nodig. Bedankt allemaal! En nog een hele fijne verjaardag!

spijtig, maarrrr, ik sta ook altijd klaar, ookal heb ik geen rechten. ik probeer altijd de helpen waar het kan :) , hopelijk flippen de helpers niet met deze baas... :P

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

wij als spelers hebben nooit veel gemerkt van hoeveel werk @Xoezer heeft aan het sturen van de helpers ik heb ook geen idee hoeveel werk het zou zijn.

wat ik wel weet is dat ik het niet zou kunnen :P dus veel respect daarvoor voor de lange tijd dat je dit hebt gedaan!

ik hoop dat je nog een hoop kan doen voor de server ondanks dat je minder tijd hebt!

en succes met deze taak @compelintje hopen dat het bij te houden valt met alle andere taken.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Monk_NL:

Er komt heel wat bij kijken, en @Xoezerheeft in mijn mening zich meer dan 120% hiervoor ingezet! Bedankt voor alle moeite en passie die je als Hoofd Helper erin gestopt had. Er zijn een aantal situaties geweest waar ik zelf ook nog het een-en-ander van je kon leren.

Gelukkig blijf je als Admin nog gezellig in het team, en kunnen we altijd nog terugvallen op je wijsheid en creativiteit :D

Hier ben ik 200% mee eens! Je merkte dat je het altijd vol passie deed om het beste uit iedereen te krijgen en iedereen zo goed mogelijk te helpen :D

Thnx Xoez!

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Pixiio:

Hier ben ik 200% mee eens! Je merkte dat je het altijd vol passie deed om het beste uit iedereen te krijgen en iedereen zo goed mogelijk te helpen :D

Thnx Xoez!

ik weet 300% zeker dat jij het 200% ermee eens bent dat monk zij dat hij er 120% mee eens was xD

  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Xoezer unpinned this discussie

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...