Spring naar bijdragen

Verjaardagsfeestje


ItzSpiro

Aanbevolen berichten

Hallo torchcrafters, ik ben binnenkort jarig en ik ga ook iets doen op prison daarvoor. op prison kan je komen meevieren op 17 februari 2018 vanaf 4 uur! Er gaat vanalles gebeuren, je mag parkouren op een moeilijk parkour zonder inkom te betalen. je kan met zen allen in een achtbaan of met boten schaatsen op het ijs. op het einde zal er een skinbattle zijn. de winnaar ontvangt dan 5k coins. 

Ik zoek nog een moderator/admin die mee zouden willen beoordelen voor de skinbattle en het zal heel leuk worden!

 

Opgepast, ik ga ook nog wat anders weggeven. ik ga een volledig gratis automatische visfarm giveaway doen! daarvoor moet je heel het feestje online zijn en De skinbattle winnen.

doe maar je beste skin aan en ik heb graag veel details en tekeningen. gedownloade skins kunnen winnen maar er is minder kans. als je het echt wilt. maak ook tekeningen op de achterkant en zijkanten. dat zijn de details waarvan ik houd :).

 

Hopelijk tot dan,

_herobrineYT_

bewerkt door _HerobrineYT_
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
13 minuten geleden zei Draisze:

Alvast gefeliciteerd @_HerobrineYT_ Helaas kan ik niet meedoen. Morgen ben ik om 16:00 in België :(.

13 minuten geleden zei Draisze:

Alvast gefeliciteerd @_HerobrineYT_ Helaas kan ik niet meedoen. Morgen ben ik om 16:00 in België :(.

Spijtig. Maar ik ben daar dan ook hoor xD hopelijk komen er genoeg anderen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...