Spring naar bijdragen

''Progress in het Dorp''


skyjade

Aanbevolen berichten

Hey allemaal!

Zoals jullie wel weten heb ik een groot dorp op survival2 gemaakt, hiervan heb ik zowat mijn levenswerk gemaakt. Toch ben ik sinds de laatste update over de grote boom (mijn huis) niet gestopt met bouwen. En daarom vind ik het leuk om met jullie te delen wat er tot nu toe nog meer bijgekomen is. Als je eventueel nog meer ideeen hebt, vertel ze me en wellicht komen ze ook in het dorp te staan! 

 

1. 

DFY0pns.jpg

De huizen die bij mij altijd in het dorp stonden, waren altijd heel simpel woll, hout en cobblestone. Om de sfeer een beetje te verbeteren had ik dat woll dus verplaatst met Spruce wood. Het zorgde voor een cozy effect, het was zeker een hoop werk, maar het is het waard!

2. 

6iWhepa.jpg

De muur is eindelijk afgewerkt! Met de hulp van de bekende mod Reznov_Vazileski, hebben we de muur afgemaakt en gedecoreerd, deze muur is geheel te vinden om het dorp heen, Ook de haven staat aan de linkerkant, 2 boten zijn hier een part van. De vliegende eilanden zijn nog ietsje verder gedecoreerd en afgewerkt. (Dit ziet er allemaal een stuk beter uit met shaders!)

3.

KCIpEgZ.jpg

Noem mij maar levenloos, ik sta het toe, Deze boom die je hier ziet is niet de zelfde als mijn grotere boom. Dit is een klein boompje, kleiner dan de gene waar ik in leef.  Ik had namelijk een idee nodig om in het dorp te plaatsen, iets wat er bij paste maar geen huis was. Dus ik kwam er op om nog een boom te maken. Waarschijnlijk komt er in de toekomst nog een derde, de plaatsing daarvan is nog onbekend! 

4.

kYSIG1U.jpg

Natuurlijk!  Meer huizen! Ongeveer zijn er totaal nu 15 huizen bijgebouwt, dat betekend dat er nu ongeveer 75 huizen in het dorp staan. Natuurlijk lijken ze allemaal een beetje op elkaar, maar aan ieder huis is er wel 1 dingetje anders! Sommige hebben farms, sommige niet, buitenkant of binnekant is anders ingericht etc! Gelukkig maar, als alles zo recht en het zelfde was zou het niet beter zijn!

5.

nf93RHI.jpg

Ik had altijd al het idee dat ik het dorp ging schikken in 3 kanten, 1 kant de arme, 2e kant een rijke buurt, en 3e kant een marktplaats. Deze hier is van de rijke buurt, dit zijn 2 villahuizen met 2/3 verdiepingen, een eigen enchanting tafel en ondergronds zwembad. Aan de linkerkant een mooie smithoven voor de sier. Ik ben zelf erg trots op deze huizen, ik had namelijk ook nooit verwacht dat ze zo mooi zouden worden.

6.

jIbQegp.jpg

Eindelijk! ik heb de grote cathedraal ingericht, en dat is nog niet het enige, het is een shop! Boven en onder staan kisten waarbij je spulletjes kan kopen, lang niet alles qua items staat erin, maar de grootste en belangrijkste items wel! Als er nog iets ontbreekt kun je me altijd een mail sturen door  /mail send Skyjade (Bericht) Natuurlijk wel op s2 ;) Voor de mensen die het intressant vinden kan je /warp vliegsteen doen om hier te komen!

7.

GFQ4aYv.png

Zoals je dus kunt zien is dit nu de gehele map van mijn dorp. Het is nog lang niet helemaal volgebouwd, en er komt een dag dat het wel vol zit. Maar eerst lekker genieten van deze mooie uitzichten! Gelukkig staat mijn ''monk-camera''  er naast om de boel goed te bewaken!

8.

MuzL1KB.jpg

Dit was het dan! Hopelijk hebben jullie genoten van deze post, en nogmaals als je ideeen of tips/opmerkingen hebt, ik hoor ze graag! die zijn alleen maar handig zodat ik het dorp kan verbeteren voor iedereen! Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag! Tot het volgende bericht! 

Gr. Skyjade

  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...