Spring naar bijdragen

[OUDE PRISON SPELERS] Oude map terug?


Wesley855

Aanbevolen berichten

He hallo. 

 

Zo te lezen gaat het hier om de terug keer van de oude pvp. Ik persoonlijk vind deze (prison)map leuker. Er valt veel meer te zien en te ontdekken en volgens mij word dat alleen maar meer. Persoonlijk ben ik wel van verandering. Soms kan je niet om verandering heen en zul je moeten vernieuwen. Vind wel dat oud en nieuw gecombineert kunnen worden. Leuk voor de oude en nieuwe spelers. 

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎2‎-‎2‎-‎2018 om 23:34 zei Saizis:

Altijd leuk om een goede discussie te zien voor de gamemode Prison. 

De kans dat de oude map gaat terugkeren is denk ik nihil. De map is zoals aangegeven verouderd en er is te vaak aan gesleuteld om lekker stabiel te kunnen draaien.

Het is wel zo dat Torchcraft zich moet blijven ontwikkelen om aantrekkelijk te zijn en te blijven in de huidige minecraft server markt. Één van de redenen dat Prison nu een Semi open wereld is. 

Waar ik wel benieuwd naar ben  (en ik denk de rest van het Prison team ook) is welke elementen jullie echt goed dan wel fijn vonden aan de oude Prison map. Wellicht kunnen we dat meenemen in het huidige plan hoe wij Prison willen gaan vormgeven. 

Dat wij niks met jullie input doen is niet helemaal waar. Input vanuit jullie wordt meegenomen in overleggen en waar het kan proberen wij het ook door te voeren om jullie zoveel mogelijk tegemoet tekomen. Helaas is dit niet altijd mogelijk. 

Het is de bedoeling dat er een goede balans tussen oude en nieuwe elementen op Prison te vinden zal zijn zodat zowel de oude garde als de nieuwe generatie boeven plezier aan Prison kunnen beleven. 

Nogmaals. Welke elementen vonden jullie fantastisch aan de oude prison wereld?

Groeten Saizis

 

 

ik vond de vorige /warp xp leuker vooral vanwege dat je niet doodkon gaan maar ik weet dat jullie dat juist wouden veranderen dus dat is dan wel oke, maar ik vind het wel weer jammer dat jullie hebben weg gehaald dat je een special rank moet zijn voor mobs.

(d voor zombies, g voor skelletons en k voor witches)

bewerkt door bert_POWER
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei bert_POWER:

ik vond de vorige /warp xp leuker vooral vanwege dat je niet doodkon gaan maar ik weet dat jullie dat juist wooden veranderen dus dat is dan wel oke, maar ik vind het wel weer jammer dat jullie hebben weg gehaald dat je een special rank moet zijn voor mobs.

(d voor zombies, g voor skelletons en k voor witches)

Klopt volledig, ook met schapen g, en koneinen L. Witch was rank L btw

bewerkt door _HerobrineYT_
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Op 16/02/2018 om 21:13 zei _HerobrineYT_:

De ranks voor schapen en koneinen moeten terug. Heel irritant als er een rank a zonder zijn zwaard alle dingen komt slagen.

Dat mag ‘ie gewoon doen en dat is dan jouw probleem. Die speler killt ze misschien wel voor die konijnenpootjes en wil snel rankup. Ze zijn niet voor niets open voor iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
Op ‎2‎/‎02‎/‎2018 om 23:34 zei Saizis:

Altijd leuk om een goede discussie te zien voor de gamemode Prison. 

De kans dat de oude map gaat terugkeren is denk ik nihil. De map is zoals aangegeven verouderd en er is te vaak aan gesleuteld om lekker stabiel te kunnen draaien.

Het is wel zo dat Torchcraft zich moet blijven ontwikkelen om aantrekkelijk te zijn en te blijven in de huidige minecraft server markt. Één van de redenen dat Prison nu een Semi open wereld is. 

Waar ik wel benieuwd naar ben  (en ik denk de rest van het Prison team ook) is welke elementen jullie echt goed dan wel fijn vonden aan de oude Prison map. Wellicht kunnen we dat meenemen in het huidige plan hoe wij Prison willen gaan vormgeven. 

Dat wij niks met jullie input doen is niet helemaal waar. Input vanuit jullie wordt meegenomen in overleggen en waar het kan proberen wij het ook door te voeren om jullie zoveel mogelijk tegemoet tekomen. Helaas is dit niet altijd mogelijk. 

Het is de bedoeling dat er een goede balans tussen oude en nieuwe elementen op Prison te vinden zal zijn zodat zowel de oude garde als de nieuwe generatie boeven plezier aan Prison kunnen beleven. 

Nogmaals. Welke elementen vonden jullie fantastisch aan de oude prison wereld?

Groeten Saizis

 

 

Ik vind dit niet. ze kunnen alle elementen weghalen dat gewoon de oude map er is. bv. met een warp naast de nieuwe spawn ofzo. er hoeft toch niets redstone ofzo in te zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...