Spring naar bijdragen

AFK vis regeling


compelintje

Aanbevolen berichten

Er zou tot 10 februari een trial lopen betreffende de aangepaste regel voor het afk vissen. Nu is echter het volgende voorgekomen. In de afgelopen 2 dagen ben ik Meerdere gevallen van misbruik tegen gekomen. het gaat hier om spelers die zich niet aan die gemaakte afspraak hielden en dus of meerdere chesten aangesloten hadden, met meer dan 1 alt account online waren e.d. Ook heeft de aangepaste regel nogal wat ophef server wijd veroorzaakt en bleek het voor ons als staf niet mogelijk om onderscheid te maken tussen spelers die afk stonden met behulp van iets op hun muis te leggen. of afk stonden door middel van de f11 bug, of het gebruik van Autoclick. In geen van de gevallen willen wij als staff het gebruik van hacks, of bugs op wat voor manier dan ook goed keuren. Hierdoor hebben we besloten deze aangepaste regel terug te draaien en aan te passen. 
De grootste aanpassing zal zijn het afk gedeelte. Waarom ik nu dit bericht verstuur is omdat ik in twee dagen tijd al zo veel misbruik, en verwarring ben tegen gekomen. dat ik dit niet langer meer wil laten lopen.
Vanaf heden geld de regel dus als volgt: Het is toegestaan een visfarm op je plot te hebben. het is echter niet meer toegestaan bij deze visfarm afk te staan. Wanneer een speler langer dan 10 sec niet zal reageren wordt hij/zij gekickt van de gamemode. Gebeurd het bij deze speler vaker dan zal de speler een warn/ban (afhankelijk van de situatie) ontvangen en word de inhoud van de visfarm verwijderd.
Dit is zo besloten om het voor alle spelers server breed eerlijk en oprecht te houden.

 Ter verduidelijking voor een aantal spelers die het niet helemaal begrepen,
De regel is terug gedraaid omdat spelers er misbruik van maakte doormiddel van het gebruik van Autoclick, of bug abuse door de f11 functie. 

Zware overtredingen
Overtreed je een van deze regels? Dan ligt een ban meestal tussen de 1 en 3 maanden.
- Mods of resource packs gebruiken die je een voordeel opleveren ten opzichte van andere spelers. Dus geen gebruik maken van bijvoorbeeld hack clients, diamond compass of x-ray (mod/resource pack).

Zeer zware overtredingen
Overtreed je een van deze regels? Dan krijg je geen unban meer.
- Het misbruiken van bugs

Wanneer je met een Alt account aan het vissen bent en daarnaast met een ander account speelt weten wij al dat je gebruik maakt van de f11 bug. Dit valt dus onder bug abuse, Zie regel hierboven. 

Het feit dat ik dus nu binnen 24 na aanpassing van regel nogmaals moet benoemen kan het volgende tot gevolg hebben. Blijven spelers hiervan dus misbruik maken. (en zoals je ziet komen wij hier snel genoeg achter) Dan zullen de Visfarms helemaal verboden worden op prison. We komen spelers graag een beetje tegemoet. maar jullie kunnen het voor een ander verpesten. 

Weer even kort en duidelijk:
- Afk vissen --> kick
- Afk blijven vissen --> warn +verwijdering chest
- Nogmaals afk vissen --> Ban
- Bug abuse/autoclick --> Directe ban van 1 maand

 

  • Leuk 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heyy, ik snap deze regel maar al te goed. Dat wordt helaas geen nachtjes afk vissen meer voor mij :( kreeg net fun. Maar hoe zit het dan met de volgende situatie:

Ik heb 2 acc's online, de ene is aan het vissen de ander aan het spelen. Als je dan het acc dat aan het vissen is in msg aanspreek zal ik wss niet reageren ivm dat ik met het acc waarmee ik speel bezig ben. Kan ik dan ook gekickt worden? want in feiten ben je gewoon actief.

xxEvi

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Evi:

Heyy, ik snap deze regel maar al te goed. Dat wordt helaas geen nachtjes afk vissen meer voor mij :( kreeg net fun. Maar hoe zit het dan met de volgende situatie:

Ik heb 2 acc's online, de ene is aan het vissen de ander aan het spelen. Als je dan het acc dat aan het vissen is in msg aanspreek zal ik wss niet reageren ivm dat ik met het acc waarmee ik speel bezig ben. Kan ik dan ook gekickt worden? want in feiten ben je gewoon actief.

xxEvi

 

alt account, waar je niet mee speelt, is gewoon een account dat afk aan het vissen is... mag nie :/ 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei compelintje:

 Ter verduidelijking voor een aantal spelers die het niet helemaal begrepen,
De regel is terug gedraaid omdat spelers er misbruik van maakte doormiddel van het gebruik van Autoclick, of bug abuse door de f11 functie.

 

ik ga er veder niet over in discussie maar de reden voor het terugdraaien van afk autofishen is omdat de enige manier om het afk te doen niet mag? er was letterlijk gezegt dat je "full" mocht afk fishen

nogmaals het is niet mijn bedoeling om hiermee onrust o.i.d mee te veroorzaken maar ik vroeg me de logica daarvan gewoon af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei _HerobrineYT_:

Als er duidelijke regels worden gemaakt kunnen we misschien ook een vis warp doen dat je daar voor 100k naartoe kan voor altijd. en dan mag je op je plot niet afk vissen maar daar wel. (die warp staat dan vol met 10 visfarms ofzo)

of vanaf rank Z

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...