Spring naar bijdragen

Winterspelen 2018!


jale1

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

Laatst liet Xoezer in zijn stream al een kleine spoiler zien. En nu is het bijna zo ver! De winterspelen komen eraan. Deze oude traditie van CasBrother willen we graag voortzetten en we hopen ook dat het minstens net zo goed wordt. Het Event-Team heeft de afgelopen daarom heel hard gewerkt! Daarom wil ik voor we aan de planning en inhoud beginnen eerst even @Jeroen123 @111age @Kamiel @Anarchics @SkyJade @compelintje en @SaintSDevastatoR bedanken. Zonder hen was het nooit gelukt.

Wat zijn de winterspelen?

De winterspelen zijn een legende op Torchcraft. Misschien hebben sommige mensen de vorige edities al wel meegedaan, of misschien gewonnen? Het houdt eigenlijk in dat we een olympische winterspelen nabootsen op de event server. Met dit keer onze eigen versie van Schaatsen, Ijshockey, Curling en als leuke afsluiting: biatlon! Dus wil je al heel je leven eens meedoen met de olympische spelen? Het kan nu!

Wanneer?

De grote vraag die iedereen heeft is natuurlijk “wanneer?”. De spelen zullen 4 dagen duren. En de vaste tijd zal om 16:30 worden. Echter zullen er op één dag twee onderdelen plaats vinden. Het tweede event zal 's avonds plaats vinden.

Hieronder de planning:

12 februari 2018 om 16:30: Schaatsen.

13 februari 2018 om 16:30: Ijshockey (PvP)

14 februari 2018 om 16:30: Spleef en om 19:30 SlapStick aka curling.

15 februari 2018 om 16:30: Biatlon. Hierna is de prijs uitreiking.

Hoe kun je winnen?

Gezien de winterspelen uit meerdere onderdelen bestaan zullen we werken met een punten systeem. Je hoort voor een event begint hoeveel punten je hiervoor kunt krijgen. Wel zullen we ook de mogelijkheid bieden om wat bonus-punten te verzamelen door bijvoorbeeld het parkour op de winterspelen spawn. Ook zullen er misschien raadsels of zoektochten zijn. Houd hiervoor het forum, de stream en de chat goed in de gaten. Het klassement zal in deze topic verschijnen en geupdate worden.

Wat kun je winnen?

De prijzen zijn dit jaar weer super leuk! 

1e prijs: 16 euro coupon

2e prijs: 8 euro coupon

3e prijs: 4 euro coupon

Hoe kun je de spelen volgen?

Het volledige evenement zal gestreamd worden door het TorchCraft twitch channel, ook zal CasBrother wat streamen. Ben je dus meer van kijken? Volg deze dan vooral. Hier zullen ook zoals al eerder gezegd misschien wel de mogelijkheden voordoen om extra punten te verdienen dus het is zeker de moeite waard. Linkjes:

https://www.twitch.tv/torchcraft  Maandag 12 februari 16:30, Woensdag 14 februari 19:30 

https://www.twitch.tv/casbrother  Dinsdag 13 februari 16:30, Woensdag 14 februari 16:30, Donderdag 15 februari 16:30 

Neem zeker een kijkje!

 

Dus ben jij de nieuwe Sven Kramer of Ireen Wüst. Of kan je net zo goed juichen als onze Koning Willy? Dan zien we je graag tijdens de spelen. Moge de beste winnen!

Groetjes,

Het Event-Team.

Winterspelen_banner.jpg.a53bbfb8a8be521874ca46c9d680cd13.jpg

bewerkt door jale1
  • Leuk 6
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-2-2018 om 20:20 zei age111:

Pft. Noem je me nou een oude doos?

 

Heb net even gespiekt, ziet er enorm gaaf uit. Ben trots op deze mensen dat de traditie wordt voorgezet en dat zo veel mensen enthousiasme tonen! De spelen zijn wel echt een deel van Torchcraft geweest, en ik kan niet wachten om jullie reacties te zien.

Complimenten aan de bouwers, ik zal er bij zijn.

- Craisze / Casbrother (Oud EventManager, of Helper Event, dat heette vroeger zo)

  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei CasBrother:

Pft. Noem je me nou een oude doos?

 

Heb net even gespiekt, ziet er enorm gaaf uit. Ben trots op deze mensen dat de traditie wordt voorgezet en dat zo veel mensen enthousiasme tonen! De spelen zijn wel echt een deel van Torchcraft geweest, en ik kan niet wachten om jullie reacties te zien.

Complimenten aan de bouwers, ik zal er bij zijn.

- Craisze / Casbrother (Oud EventManager, of Helper Event, dat heette vroeger zo)

Wanneer kom je terug?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei CasBrother:

Pft. Noem je me nou een oude doos?

 

Heb net even gespiekt, ziet er enorm gaaf uit. Ben trots op deze mensen dat de traditie wordt voorgezet en dat zo veel mensen enthousiasme tonen! De spelen zijn wel echt een deel van Torchcraft geweest, en ik kan niet wachten om jullie reacties te zien.

Complimenten aan de bouwers, ik zal er bij zijn.

- Craisze / Casbrother (Oud EventManager, of Helper Event, dat heette vroeger zo)

CasBrother? ik dacht eigenlijk dat je nooit meer online kwam, toch leuk dat je nog altijd actief bent :). ik ben spiro_02  als je het nog niet wist. Ken je mij nog? ik was de eerste bouwer op /warp bouwplaats

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over het event van vandaag:

Vandaag gaan we schaatsen. Dit event spreekt vrij voor zich denk ik. Gewoon een race door een parkour.

De tijden van de events zijn echter wel veranderd door de grote vraag hiernaar. De nieuwe tijd is nu 16:30. Het event zal dan ook gestreamd worden door onze grote AFKer @Graseter (troes1) op het TorchCraft twitch kanaal (Link: https://www.twitch.tv/torchcraft )

 

De punten verdeling is als volgt:
1ste: 4 punten.
2de: 3 punten.
3de: 2 punten.
4 t/m 10: 1 punt. 

Verder gaat er vandaag minstens 1 bonuspunt uit! Hopelijk zien we jullie vanmiddag!

Groet,

Het Olympische Event-Team.

 

Op 8-2-2018 om 20:16 zei Spaghettisliert3:

Super tof dat jullie het weer doorzetten, al is voor mij 16:00 best vroeg. Ik snap dat jullie het liever niet te laat willen maken, maar om deze tijd ben ik meestal nog niet thuis en ik ben bang dat anderen dat ook niet zijn. :sleepy:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast ShadowWolfHunter

nja, ik bedoel, als jullie de tijd een half uur later willen plaatsen, van mijn part, maar mensen werken meestal tot 5 uur gemiddeld, ikzelf zit meestal tot een uur of 7/8 te werken. vind het ook jammer dat er geen enkele winterspelen in het weekend worden gedaan, wanneer veel meer mensen meer tijd hebben, maarja, daar zullen jullie wel jullie slimme gedachtes achter hebben

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De tussenstand van dit moment: 

Ninodv   5  
GamingJob   3  
SlamBam140 3  
Bamboegamer 2  
isk1wi_   2  
kylie0209   2  
xRobert010   2  
broodje_nl   1  
Compuuter   1  
De_Heilige_Haan 1  
Evifant   1  
Fqmke   1  
GamendeMonkey 1  
Mathias_Plays_MC 1  
MrBlueSky   1  
Name_For_Me 1  
snoespoes   1  
Tigerue   1  
xRobert_Fangirl 1  
Yoni_   1  
       
       
  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het event van vandaag:

Vandaag gaan we ijshockey spelen. Dit event is eigenlijk gewoon een PvP event met als doel het meeste kills. Maar let op! Je hebt maar één leven. Dus er is de mogelijkheid om 10 kills te maken, dood te gaan en dan alsnog het hele potje bovenaan te staan. Het event begint om 16:30

De kit bestaat uit:

-Sharpness 5 en unbreaking 3 sword.
-Power 5, flame 1 en unbreaking 3 bow.
-Protection 3: Boots en leggings.
-Protection 4: Chestplate en helm.
-16 golden apples.
-64 steak.

De punten verdeling is als volgt:
1ste: 4 punten.
2de: 3 punten.
3de: 2 punten.
4 t/m 10: 1 punt. 

Ook zijn er deze keer weer bonuspunten te verdienen.
Dit keer hebben we een kleine selfie contest. Maak een leuk screenshot met Willy en Maxima in de spawn van de winterspelen en stuur in het volgende topic: https://torchcraft.nl/forums/topic/6684-winterspelen-foto-wedstrijd/

 

De stream.
De stream wordt vandaag gehouden door @CasBrother op het volgende twitchkanaal: https://www.twitch.tv/casbrother. Hopelijk zien we je daar!

 

Groet,
Het olympisch team.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!

Vandaag speelden we IJshockey, oftewel PvP, en oh wat was het spannend! We keken naar de mensen met de meeste kills, en laten we kijken hoe de medaillespiegel er nu uitziet.

Naam                                             Dag 1    Dag 2                                                   Totaal

SlamBam140 3 4       7
Ninodv 5         5
GamingJob 3 1       4
troes1   4       4
BamboeGamer 2 1       3
Mike0403   3       3
DontBeMadPLS   3       3
Evifant 1 1       2
GamendeMonkey 1 1       2
isk1wi_ 2         2
kylie0209 2         2
xRobert010 2         2
Yoni_ 1 1       2
spaghettisliert3   2       2
broodje_nl 1         1
Compuuter 1         1
De_Heilige_Haan 1         1
Fqmke 1         1
Mathias_Plays_MC 1         1
MrBlueSky 1         1
Name_For_Me 1         1
snoespoes 1         1
Tigerue 1         1
xRobert_Fangirl 1         1
Dinoooo_   1       1
Draisze   1       1

 

Tot morgen!

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Events vandaag:

Vandaag is het natuurlijk Valentijns dag! Dus ik heb mijn Valentijn uitgenodigd om lekker mee te doen op met de Torchlympische winterspelen. Helaas kreeg ik toen een deur in mijn gezicht. Dus hebben we vandaag tijd voor twee events!

We beginnen met spleef om 16:30. Waarbij als je het nog niet wist je blokjes onder elkaar moet weghakken. Degene die het laatst over blijft wint. 
Om 19:30 begint curling. Of eigenlijk SlapStick. Bij dit Event krijg je een stok met een hele hoge knockback. En moet je elkaar van de map slaan. Ook hier wint de laatste die over is weer.

Puntenverdeling

De punten worden vandaag op de vaste manier verdeeld. 

1ste: 4 punten.
2de: 3 punten.
3de: 2 punten.
4 t/m 10: 1 punt. 

Ook is de foto-wedstrijd nog steeds bezig. Dus heb je nog steeds niet je foto met Willy en Maxima gemaakt. Is vandaag nog je kans! Meer info vind je hier https://torchcraft.nl/forums/topic/6684-winterspelen-foto-wedstrijd/

 

De stream

Vandaag zal er dus ook 2x gestreamd worden. Om 16:30 zal het event gestreamd worden door Cas op het kanaal https://www.twitch.tv/casbrother

In de avond om 19:30 zal troes het stokje weer overnemen en op de officele TorchCraft twitch live gaan. Link: https://www.twitch.tv/torchcraft 

Hopelijk zien we je vandaag weer!
Groet,

Het Olympisch Event-Team

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook vandaag was het weer enorm spannend in de Torchlympische arena. We speelden twee events, plus een goedmakertje, en dit is de stand van zaken op het moment.

Naam                                              Dag 1     Dag 2     Dag 3E1    Dag 3E2             Totaal

Ninodv 5     4   9
SlamBam140 3 4 1 1   9
GamingJob 3 1 3     7
Mike0403   3   3   6
Hitmonchamp     4 1   5
BamboeGamer 2 1   1   4
isk1wi_ 2   2     4
troes1   4       4
Yeetje       4   4
DontBeMadPLS   3       3
GamendeMonkey 1 1   1   3
kylie0209 2     1   3
Evifant 1 1       2
spaghettisliert3   2       2
Tigerue 1   1     2
xRobert010 2         2
Yoni_ 1 1       2
Swoes     1 1   2
SirLucas27     1 1   2
broodje_nl 1         1
Compuuter 1         1
De_Heilige_Haan 1         1
Dinoooo_   1       1
Draisze   1       1
Fqmke 1         1
Mathias_Plays_MC 1         1
MrBlueSky 1         1
Name_For_Me 1         1
snoespoes 1         1
xRobert_Fangirl 1         1
MitLekabrev     1     1
OnbekendeSpeler     1     1
AltijdZeb     1     1
JustFireWolf       1   1
DarkWarrior21       1   1

Let op! Hierbij zijn nog niet de drie bonuspunten gerekend van de selfiewedstrijd! De jury, bestaande uit Kamiel, Jeroen123 en Jale1, zal besluiten welke selfie deze drie punten in ontvangst mogen nemen.

Morgen spelen we de biatlon, ik hoop jullie dan weer om 16:30 te zien ;)

Het olympisch team.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag

Vandaag is de allerlaatste dag van de Torchlympische Spelen. We beginnen vandaag weer om 16:30 en gaan biatlon spelen. Dit is ongetwijfeld het ingewikkeldste event dus ik zou proberen het goed uit te leggen. 

Bij dit event krijg je een stenen zwaard en een boog. De pijlen van de boog zijn power 100 dus je gaat er in een keer van dood. Je begint met 1 pijl en je houd ook een pijl. Zodra je een keer mist moet je dus met je zwaard gaan vechten waardoor je een stuk minder succes zult hebben. Als je dan weer een kill weet te maken zal je weer een pijl krijgen. Ook is elke keer dat je dood gaat een pijl. 

Dus:

-Elke kill = een pijl.

-Dood gaan = weer een pijl. Deze krijg je als je weer naar beneden springt niet direct na je dood. 

Het doel is om zoveel mogelijk kills te maken. Dit event staat garant voor choas en hopelijk ook voor een hoop plezier. 

 

Laatste dag
Natuurlijk is vandaag ook de laatste dag. Dus vandaag zullen de winnaars bekend worden. @CasBrother gaat de allerlaatste stream van deze Spelen doen op het kanaal https://www.twitch.tv/casbrother 
Het is nog ontzettend spannend en alles is nog mogelijk! Na het Event is de prijsuitreiking.

Veel plezier!
-Het Torchlympische Winterspelen team.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De winterspelen zijn afgelopen! Jullie hebben de afgelopen week gestreden voor elk puntje op het scorebord, en het maakte mijn hart warm om dit te zien. Ik wil alle deelnemers & bouwers bedanken voor het meedoen & organiseren van dit fantastische evenement! Zonder jullie was het nooit zo geweest.

De mensen die meekeken met de stream of die hebben meegedaan weten al de winnaar. De biatlon werd gewonnen door DarkWarrior21, maar die had niet genoeg punten voor de winst. Laten we kijken naar de complete medaillespiegel!

Naam                                                  E1           E2            E3           E4          E5          Totaal

SlamBam140 3 4 1 1 2 11
Ninodv 5     4 1 10
Mike0403   3   3 3 9
GamingJob 3 1 3     7
Hitmonchamp     4 1 1 6
DarkWarrior21       1 4 5
isk1wi_ 2   2   1 5
spaghettisliert3   2   3   5
Yeetje       4 1 5
BamboeGamer 2 1   1   4
kylie0209 2     1 1 4
troes1   4       4
DontBeMadPLS   3       3
GamendeMonkey 1 1   1   3
Zusjee_Medina       3   3
Evifant 1 1       2
Name_For_Me 1       1 2
SirLucas27     1 1   2
Swoes     1 1   2
Tigerue 1   1     2
xRobert010 2         2
Yoni_ 1 1       2
JK_Gast         2 2
AltijdZeb     1     1
broodje_nl 1         1
Compuuter 1         1
De_Heilige_Haan 1         1
Dinoooo_   1       1
Draisze   1       1
Fqmke 1         1
JustFireWolf       1   1
Mathias_Plays_MC 1         1
MitLekabrev     1     1
MrBlueSky 1         1
OnbekendeSpeler     1     1
snoespoes 1         1
xRobert_Fangirl 1         1
Stro_O         1 1
mama_porky         1 1

De winnaars van de selfiewedstrijd waren @Spaghettisliert3 en Zusjee_Medina! Jullie hebben allebei drie punten gekregen, van harte gefeliciteerd!

De kampioenen zijn dit jaar dus SlamBam140, ninodv en Mike0403. Jullie kunnen jullie prijs ophalen door het sturen van een mailtje naar [email protected]. Van harte gefeliciteerd en super gedaan! Echte olympische kampioenen!

Later vandaag komt er nog een enquête op dit forum. Wij vragen jullie deze in te vullen, zodat wij komende zomer de spelen nog leuker kunnen maken voor ons allemaal!

Goed. Volgensmij weten jullie voldoende. Tot komende zomer ;)

~ Cas namens het Olympisch Team

bewerkt door CasBrother
ik haal medina en lisa door elkaar loveit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...