Spring naar bijdragen

Winterspelen (Foto-Wedstrijd)


111age

Aanbevolen berichten

YGgLowq.jpg

Zoals in de originele winterspelen topic al vermeld is hebben we een selfie-wedstrijd gestart. De winnaar krijgt 3 bonuspunten en dat staat eigenlijk gewoon gelijk aan 2de worden op een event! Dus sla je slag en post je selfie met het Nederlandse koningspaar die in de spawn van de winterspelen staat!

Deze actie sluit op 14 feb 2018 om 23:59 (Ideale deadline voor scholieren) Een jury zal vervolgens de leukste kiezen (misschien wel meerdere) en deze hun punten geven! LET OP: Zet je Minecraft-Naam er wel bij!

Veel succes!
-Het winterspelen team.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://imgur.com/YeKxkyD

~Wat sta ik weer mooi om het hoekje geschuild... Bang voor @Fearsum88 dat hij mij komt rekken. Of wat nou als age111 mij betrapt terwijl ik een event aan het maken ben. Of stel je voor dat Xoezer ineens langs komt en ziet dat ik weer stout ben!

*Tok tok tok* Oh, nee! er komt iemand aan! Zou het Vik de kip zijn? helemaal van Skyblock overgevlogen naar Event (Zou ik ook doen het is altijd een feest op Event!)

Maar nee geen stress het is BDP09 maar, ik blijf nog wel ff zitten hoor stel je voor dat ze me nog steeds door krijgen...

~Dat was mijn fotootje met een diepzinnig verhaaltje

Xx Evifant

 

  • Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...