Spring naar bijdragen

Idee Voor Creative??


Xendaciun

Aanbevolen berichten

Misschien een leuk idee voor in creative.

In plaats van een rank te kopen een rank verdienen. Dit wordt bedoeld voor de mensen die goed kunnen bouwen. Zelf merk ik namelijk dat ik al snel niks meer kan in creative. heb 1 klein plot vol gebouwd en vind het jammer dat ik niet meer verder kan. 

Hoe gaat dit werken?

Wanneer iemand een mooi vol plot heeft gemaakt diegene een rank te geven Bouwer/Builder/Creator. zodat diegene onbeperkt plotten kan vol bouwen en misschien uiteindelijk ook toegang krijgt tot de commands world edit of toegang krijgt tot een bouwserver?

 

MVG,

Pancho A.K.A Xendaciun

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Xendaciun:

Misschien een leuk idee voor in creative.

In plaats van een rank te kopen een rank verdienen. Dit wordt bedoeld voor de mensen die goed kunnen bouwen. Zelf merk ik namelijk dat ik al snel niks meer kan in creative. heb 1 klein plot vol gebouwd en vind het jammer dat ik niet meer verder kan. 

Hoe gaat dit werken?

Wanneer iemand een mooi vol plot heeft gemaakt diegene een rank te geven Bouwer/Builder/Creator. zodat diegene onbeperkt plotten kan vol bouwen en misschien uiteindelijk ook toegang krijgt tot de commands world edit of toegang krijgt tot een bouwserver?

 

MVG,

Pancho A.K.A Xendaciun

op zich wel een leuk idee maar door de ranks kan de creative server blijven bestaan, als ze die weg halen kunnen ze creative niet meer onderhouden en dan kan je helemaal geen creative meer spelen. ook is de vraag wie beoordeelt of iemand mooi kan bouwen omdat anders mensen met veel vrienden zo'n rank krijgen omdat al die vrienden zeggen dat hij/zij mooi kan bouwen. ook kan iemand gewoon iets van het internet of van een ander plot namaken en dan de rank krijgen terwijl die eigenlijk niet goed kan bouwen. als ze de ranks die je kan kopen laten bestaan, haal je redelijk wat functies eigenlijk weg omdat je die ook gewoon gratis kan krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...