Spring naar bijdragen
Shotjuh

End Reset Skyblock

Aanbevolen berichten

Bij deze wil ik vragen of de end op skyblock gereset kan worden.

Dit omdat alle shulkerboxes weg zijn en natuurlijk omdat de dragon verslaan leuk is.

Ik hoop dat dit mogelijk is. Met vriendelijke groet Shotjuh.

(Ruben)

bewerkt door Shotjuh

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat misschien ook een mooie toevoeging zou kunnen zijn is dat Shulker Shells te verkrijgen zijn in de /tshop voor bijv. 15 tokens per shell (waardoor je dus alsnog 30 nodig hebt per Shulker Box). Zo heb je ook niet het constante probleem dat er geen Shulker Shells te verkrijgen zijn omdat er 2 of 3 personen meteen op dag 1 grotendeels van de End al leeg gehaald zullen hebben na de reset.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei Jeroen123:

Wat misschien wel geregeld kan worden is dat er om de paar dagen automatisch een enderdragon gespawnt word in de end. Voor de fun van de spelers

maar wat nou als er een tijdje de enderdragon niet word verslagen? dan vliegen er een paar enderdragons rond.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei OnbekendeSpeler:

maar wat nou als er een tijdje de enderdragon niet word verslagen? dan vliegen er een paar enderdragons rond.

Je kunt ook instellen dat eerst alle enderdragons vermoord worden en er dan een nieuwe spawnt. Lijkt me geen probleem.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites