TheIdiotManiac 431 Bericht rapporteren Geplaatst 3 maart 2018 D: Iemand heeft zijn/haar lieve hondje Wollie achtergelaten op mijn eiland! Als de eigenaar dit leest, hij zit bij /w TheIdiotIsland, het cactus gedeelte. Is Wollie van iemand die je kent? Laat het hem/haar dan weten! Dit hondje is hoe dan ook in goede handen bij mij . 3 1 Estrulta, BjertHa, Xoezer en 1 andere > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Estrulta 31 Bericht rapporteren Geplaatst 3 maart 2018 (bewerkt) Wat fijn dat Wollie in goede handen is bij jou. Ik heb ook ergens een hondje lopen die ik kwijt geraakt ben, maar speel niet op skyblock dus van mij is die niet. Succes met je zoektocht!! 3 maart 2018 bewerkt door Estrulta Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
TheIdiotManiac 431 Bericht rapporteren Geplaatst 5 maart 2018 Wollie is weer terug thuis! Fijn dat Faxtice hem weer terug gevonden heeft Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Faxtice 5 Bericht rapporteren Geplaatst 5 maart 2018 Yess! Super bedankt voor het verzorgen van Wollie <3 ik weet dat hij in goede handen is geweest! 1 Xoezer > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Xoezer 762 Bericht rapporteren Geplaatst 5 maart 2018 Whahahah naast helper ook hondenfluisteraar 1 TheIdiotManiac > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
TheIdiotManiac 431 Bericht rapporteren Geplaatst 6 maart 2018 12 uur geleden zei Xoezer: Whahahah naast helper ook hondenfluisteraar Ik ben gewoon de nieuwe Cesar Millan Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites