Spring naar bijdragen

RooieJoris

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik kwam er laatst acheter dat er een hopper limiet is vna 50 hoppers per chunk,

dat zorgt ervoor dat je al snel geen hoppers meer kan gebruiken in grotere projecten.

bijvoorbeeld: itemsorters grote farms itemtransport. Ik zou graag zien dat dit limiet word weggehaald of verhoogt met iets van 100.

Ik hoor graag hoe jullie erover denken.

Groet joris

bewerkt door RooieJoris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Build_it_now:

mee eens, hopperlimiet is ook gewoon kut. spelbederf.

Ik vind lag persoonlijk een groter spelbederf dan het niet kunnen plaatsen van >50 hoppers. Zonder limiet komen er waarschijnlijk chunks bij die enorm veel lag veroorzaken, zeker dus voorstander van een limiet. Als je het nodig hebt voor een opslag kan je proberen het eerlijk te verdelen over chunks om zo alsnog een redelijke hoeveelheid hoppers te kunnen plaatsen.

Op survival komt er als het goed is binnenkort een nieuw systeem waardoor grote aantallen hoppers niet meer nodig zijn, maar hier weet ik ook niet alles vanaf. Wanneer dit komt is ook niet helemaal bekend... Soon

 

~Backslide999

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei _HerobrineYT_:

Hopper limiet moet weg. Dat is er voor mensen met slechte pc. Daar moeten ze ons toch niet voor straffen. 

Iedereen moet hier met even veel plezier kunnen spelen als anderen lijkt me, dus laat het hopper limiet maar lekker zoals het is, dan zijn de mensen met goedkopere computers ook blij. :)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei TheIdiotManiac:

Iedereen moet hier met even veel plezier kunnen spelen als anderen lijkt me, dus laat het hopper limiet maar lekker zoals het is, dan zijn de mensen met goedkopere computers ook blij. :)

Maar dan hebben de mensen met gaming pc's geen plezier van hun geld

  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Xoezer:

Fakenews.

Nu zelfs op TorchCraft :o ..... Op skyblock is er (nog) geen hopper limiet.

echt he ik heb in mijn base ong 300 hoppers in 2 chunks dat kon gwn, geen lag en geen problemen met dat ze p00f weg waren xD 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Xoezer:

Fakenews.

Nu zelfs op TorchCraft :o ..... Op skyblock is er (nog) geen hopper limiet.

Ik kon anders geen hoppers meer plaatsen en in de chat kwam er te staan dat dat kwam doordat er al meer dan 50 hoppers in die chunk waren. Hoe komt dat dan?

bewerkt door RooieJoris
Info vergeten erin te zetten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3/21/2018 om 15:25 zei _HerobrineYT_:

Hopper limiet moet weg. Dat is er voor mensen met slechte pc. Daar moeten ze ons toch niet voor straffen. 

Hopperberekeningen vinden plaats op de server zelf. Dat heeft niks met iemands computer te maken.

  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-3-2018 om 14:22 zei RooieJoris:

Ik kon anders geen hoppers meer plaatsen en in de chat kwam er te staan dat dat kwam doordat er al meer dan 50 hoppers in die chunk waren. Hoe komt dat dan?

@RooieJoris Ben je misschien in de war met een andere server of gamemode? Stuur anders even een screen naar [email protected] dan kunnen we je wellicht helpen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...