Faxtice 5 Bericht rapporteren Geplaatst 18 maart 2018 Mijn emeralds zijn is het water gevallen, bij de cobble gen op de spawn, maar ik kan er niet in.. het zijn er een stuk of 4 dus vind het zonde om te laten liggen... Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Faxtice 5 Bericht rapporteren Geplaatst 18 maart 2018 En ik kan geen foto bijvoegen? Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Faxtice 5 Bericht rapporteren Geplaatst 18 maart 2018 Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
TheIdiotManiac 423 Bericht rapporteren Geplaatst 18 maart 2018 Zodra je weer emerald tegen komt gaat het wel samen stacken neem ik aan, heb ik zelf ook vaak genoeg . Maar helaas kunnen ze ook opgeslurpt worden door de clear die elke 10 minuten komt (dacht ik). Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
bert_POWER 43 Bericht rapporteren Geplaatst 18 maart 2018 je kan ook emeralds droppen ernaast en dan gaan ze samen en kun je ze pakken Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites