Spring naar bijdragen

Mijn mening over TorchCraft.


Gast

Aanbevolen berichten

Hallowtjes allemaal, in dit bericht ga ik mijn mening over de community van TC hebben.

Ik heb op meerdere servers gespeeld van TC zoals: Survival1, Survival2, Prison en Skyblock. Het is het er harstikke gezellig en vriendelijk. Iedereen helpt elkaar en heeft respect voor elkaar. Dat is belangrijk voor een leuke, gezellige server. Ondertussen speel ik al 6 jaar lang op TC. Er is zoveel veranderd, goede en slechte veranderingen. Heel veel vrienden gemaakt in de tussen tijd. En ik hoor van mensen dat zij het ook een leuke server vinden. Dat klinkt voor mij ook als muziek in de oren.

 Groetjesss x Eems

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is altijd leuk om te horen dat mensen het naar hun zin hebben! zelf speel ik ook al 5 of 6 jaar TorchCraft en vind het ook nog steeds geweldig! fijn om te horen dat meerdere mensen mijn mening delen. :P

 

PS. je bent nog niet op games geweest, kom daar ook een keer, we bijten niet hoor :}

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei OnbekendeSpeler:

het is altijd leuk om te horen dat mensen het naar hun zin hebben! zelf speel ik ook al 5 of 6 jaar TorchCraft en vind het ook nog steeds geweldig! fijn om te horen dat meerdere mensen mijn mening delen. :P

 

PS. je bent nog niet op games geweest, kom daar ook een keer, we bijten niet hoor :}

Daar was ze vanochtend nog xD

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nou, ik ben wel vaker op games geweest. Ik doe daar meestal met een goede vriend parkour. Op dit moment heet ik xdeeeemsx maar het is normaal xxEemsxx. Op me profiel staat sadpandalife maar dat klopt niet helemaal.xD Groetjessss x Eems <3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-4-2018 om 20:06 zei Mon_solo:

Ik vind het een heel gezellige server die voor iedereen toegangelijk is. Jammer genoeg lijkt het aantal spelers op de server vrij laag. Zijn er mensen met ideeën hierover?

ikheb hier een paar ideeën over, ik kom er later op terug als alles voorbereid is o;

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...