Spring naar bijdragen
MisterLeroyy

Torchcraft webshop survival onduidelijk

Aanbevolen berichten

Beste mensen van Torchcraft,

Ik speel nu al best een tijdje op deze server en dan vooral Survival1 en ik heb de hoogste rank. Ik speel op deze server met ups en downs zegmaar soms speel ik lang niet en dan weer heel veel, dus ik vergeet wel eens de commands voor mijn rechten die bij mijn rank zitten dan ging ik altijd naar de webshop om te kijken naar die commands. Nu wilde ik dat weer doen maar ik zag een paar zeer slechte veranderingen! Op 2 ranks na staat bijna nergens welke commands je moet gebruiken en welke rechten ik heb. Voor spelers die nieuw zijn en rank willen staat nergens wat hun rank inhoud! bij vip staat niks over het onbeperkt tpen bij vip++ staat niks vermeld over de /fly en /dis functies en ja dan staat er boven je krijgt alle functies van vip maar ja die weet je dus niet. Bij Godlike staat niks over de /tc functie van het boomhakken en over de extra dieren in de /dis. bij UltraGod++ staat ook niks over de fantastische vliegtuigen, auto's en duikboten. en ga zo nog maar even door. En dan kun je zeggen: Dat kunnen ze toch aan de mensen in de chat vragen of een forumpost plaatsen maar het moet toch vanzelfsprekend zijn dat het in de webshop staat of zit ik nu verkeerd? Ik hoop dat er iets aan gedaan wordt.

Mvg MisterLeroyy Survival1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Onlangs hier   0 leden

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.