Spring naar bijdragen

McMMO op prison?


BjertHa

Aanbevolen berichten

Hallo,

Het gaat helaas niet goed met de server en et spelers aantal zakt erg :[

Ik denk dat het erg leuk zou zijn als jullie McMMO toevoegen!!!

(McMMO is een plugin waarmee je levels kunt krijgen door te pvpen mijnen vissen ets.)

Wat zouden jullie ervan vinden als dat toegevoegd word

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In mijn ogen gaat 1 plug-in het spelers aantal echt niet omhoog brengen. Voor mijn gevoel is het het beste als bijvoorbeeld prison in 1 x iets groots nieuws krijgt, dus niet 1x een nieuwe plugins als Mcmmo maar mogelijk meteen nieuwe dingen(als voorbeeld meteen Custom enchants, Mcmmo, Crates etc. etc.) aangezien die dingen ook populair zijn op prison servers(In mijn ogen nogmaals). Ik snap dat dit niet mogelijk is van wegen de grootte van de server, niet veel staff die hier aan kan werken etc. etc. Maar alleen Mcmmo toevoegen gaat denk ik niet veel helpen

Ā 

- Coolemous

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Coolemous:

In mijn ogen gaat 1 plug-in het spelers aantal echt niet omhoog brengen. Voor mijn gevoel is het het beste als bijvoorbeeld prison in 1 x iets groots nieuws krijgt, dus niet 1x een nieuwe plugins als Mcmmo maar mogelijk meteen nieuwe dingen(als voorbeeld meteen Custom enchants, Mcmmo, Crates etc. etc.) aangezien die dingen ook populair zijn op prison servers(In mijn ogen nogmaals). Ik snap dat dit niet mogelijk is van wegen de grootte van de server, niet veel staff die hier aan kan werken etc. etc. Maar alleen Mcmmo toevoegen gaat denk ik niet veel helpen

Ā 

- Coolemous

mee eens ik ga ook en ticket sturen (want jaah dat moet altijd voor dit soort onderwepen) waarin wat ideeĆ«n staan voor een updateĀ ik ga dat van jou er zeker bij zetten

Ā 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei bert_POWER:

mee eens ik ga ook en ticket sturen (want jaah dat moet altijd voor dit soort onderwepen) waarin wat ideeĆ«n staan voor een updateĀ ik ga dat van jou er zeker bij zetten

Ā 

De kans dat ze er echt iets aan gaan doen is nihil(het kost namelijk veel moeite om echt een goede update te gaan creĆ«ren. Aangezien er echt een groteĀ update moet komen om het spelers aantal omhoog te krijgen.Ā 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...