Spring naar bijdragen

Koning Dwergkip de Eerste


Dwergkip

Aanbevolen berichten

Hey Allemaal,
Ik zal mij nogmaals voorstellen ( Mijn andere introductie komt uit 2014 volgens mij)
Ja, ik ben er een tijdje tussenuit geweest, maar om de één of andere reden ben ik teruggekomen naar Torchcraft.

Het meeste bedroevende is dat je laatste locatie opgeslagen is.. Ik logde na 3 jaar weer eens in en Poof. Daar was ik. Met Godlike powers in de lucht uitkijkend op mijn mooie .... nee, Nope, Nada! ALLES WEG! NOOOHHH. Maarja dat was te verwachten. Dag dag Dorpje waar ik ruim een jaar aan gewerkt heb.

Wel een reden om weer fresh te beginnen :D

Mijn naam is Joris, alias: Dwergkip en ik ben in november 2010 begonnen met Minecraft.
Ik ben in 2014 Torchcraft gejoined en ben hier helaas eind 2015 weer weggegaan wegens privé drukte.

Waarom de naam Dwergkip? Nou, ik heb (net als anderen denk ik) wel eens het mooie moment dat ik twee dingen denk en dit samenvoeg. Of iets denk en iets anders wil zeggen, met hetzelfde resultaat.
Ja? Kun je je het inleven? Top.
Bedenk dit nu terwijl je Lotr kijkt en Gimli zit, terwijl iemand je vraagt of je KFC wilt gaan halen terwijl je beschrijft wat voor race er op TV is aan je moeder.
TADAA, Dwergkip is geboren (ergens in 2006 ofzo)
Voordeel: Niemand neemt deze naam.
Nadeel: Engelse snappen de naam niet, zo kwam de naam DwarfChicken, maar dit klonk stom. Dus werd ik MidgetChicken genoemd. Wat overigens mijn andere gamenaam is.

Ik heb een tijdje random skins van planetminecraft gedownload (mag ik die noemen trouwens? Zo nee, please verwijder dit dan)
Maar toen eind 2014 besloot ik mijn eigen skin te maken: De Dwergkip.
Kip met baard. Top man!

Vorige week kwam ik erachter dat je nu ook Armor kon maken.
Hoppa, King Dwergkip (zie profielfoto), veel toffer :)
Maar genoeg over Dwergkip, laten we even over Joris praten.

Ik ben 24 jaar (18-05-1994)
Zoals ik al zei ben ik in 2014 Torchcraft gejoined.

Ik houd van Anime en films kijken, gamen met vrienden, chillen met vrienden en nog wel een hoop meer, maar dat vraag je maar lekker zelf.
Daarnaast speel ik Dungeons and Dragons (super vet joh!)
Qua sporten heb ik een hoop gedaan, maar Basketbal vond ik het vetste, maar nu zwem ik 2-3x per week omdat Fitness echt niet aan mij besteed is. 

Ik ben bijna nooit in het weekend online omdat ik dan bij mijn vriendin zit / andersom. Dusja weinig gametijd. Gelukkig ben ik doordeweeks na het eten vaak wel online.

Ben ik nog wat vergeten? Nee volgens mij niet.
Mocht je toch nog wat willen weten. Stel je vraag!

Greetz,
King Dwergkip the 1st
 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...