Spring naar bijdragen

Een nieuwe command voor de survival rank


Jeroen123

Aanbevolen berichten

Beste spelers,

ik zat eens te denken, het lijkt mij ontzettend handig om als nieuwe functie bij de ranks, een soort meet-tool te hebben om makkelijk ruimtes op te meten en het midde te bepalen. 

Netjes zoals je bij world edit een selectie maakt dat je ziet hoeveel blocks er tussen zit.

ik ben benieuwt naar jullie reactie! 

 

Gr. Jeroen123

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎17‎/‎06‎/‎2018 om 15:54 zei Jeroen123:

Beste spelers,

ik zat eens te denken, het lijkt mij ontzettend handig om als nieuwe functie bij de ranks, een soort meet-tool te hebben om makkelijk ruimtes op te meten en het midde te bepalen. 

Netjes zoals je bij world edit een selectie maakt dat je ziet hoeveel blocks er tussen zit.

ik ben benieuwt naar jullie reactie! 

 

Gr. Jeroen123

Goed idee maar ze kunnen het niet zomaar veranderen omdat worldedit een gedownloade plugin is en geen zelfgemaakte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou het anders niet mogelijk zijn om een tool te maken die per klik een getal output in een msg naar de speler? Als je dat voor elkaar krijgt hoef je het enkel in een loop te gooien, de iterator af te drukken in dat bericht en de iterator resetten als de tool geswapt wordt. Heb verder weinig fundamenteel begrip van java maar zowiets zou in c++ niet al te moeilijk zijn dus mss dat het ook in java te realiseren is?

 

@ChimpGamer weet jij of dit zo kan in java? :X Klinkt namelijk erg handig en binnen de eula ook nog :P

  • Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ReznoV_Vazileski:

Zou het anders niet mogelijk zijn om een tool te maken die per klik een getal output in een msg naar de speler? Als je dat voor elkaar krijgt hoef je het enkel in een loop te gooien, de iterator af te drukken in dat bericht en de iterator resetten als de tool geswapt wordt. Heb verder weinig fundamenteel begrip van java maar zowiets zou in c++ niet al te moeilijk zijn dus mss dat het ook in java te realiseren is?

 

@ChimpGamer weet jij of dit zo kan in java? :X Klinkt namelijk erg handig en binnen de eula ook nog :P

Dat is precies wat ik gedachten had, zo’n tool. Hopelijk word dit waar gemaakt.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...