Spring naar bijdragen
bert_POWER

Torchcraft loopt leeg

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei SaintSDevastatoR:

hier maak je misschien jou blij mee, maar ik krijg dan hordes en hordes boze spelers achter me aan waarom de map gereset is! daarnaast is er zeker op s1 nieuwe map nog veeeeeeeeeeel plek vrij :D

Ja het grote pluspunt van TC is juist dat er geen map resets zijn, zodat je bouwwerken niet zomaar verloren gaan.

Zowel op S1 als S2 is er nog genoeg lege ruimte. Wat mss wel nuttig zou zijn, is een plugin die je naar een willekeurige lege plek tp't. Nieuwe spelers willen vaak beginnen waar nog veel ruimte is/nog niet door anderen gebouwd is, maar via de regiopalen werkt dat niet: daaromheen is vaak alles al volgebouwd...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 1-7-2018 om 23:13 zei P2Paul:

Ja het grote pluspunt van TC is juist dat er geen map resets zijn, zodat je bouwwerken niet zomaar verloren gaan.

Zowel op S1 als S2 is er nog genoeg lege ruimte. Wat mss wel nuttig zou zijn, is een plugin die je naar een willekeurige lege plek tp't. Nieuwe spelers willen vaak beginnen waar nog veel ruimte is/nog niet door anderen gebouwd is, maar via de regiopalen werkt dat niet: daaromheen is vaak alles al volgebouwd...

"/warp rtp" doet dit, dit command is alleen niet toegangbaar voor spelers. @SaintSDevastatoR

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@werken23 je kan ook het command /rendomregion gebruiken, dan word je ook naar een rendom regio paal getpt. Of op de spawn richting de grote boot lopen dan word je ook naar een rendom regio getpt.

gr Jeroen123

bewerkt door Jeroen123

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Jeroen123:

@werken23 je kan ook het command /rendomregion gebruiken, dan word je ook naar een rendom regio paal getpt. Of op de spawn richting de grote boot lopen dan word je ook naar een rendom regio getpt.

gr Jeroen123

Dat weten we alleen er is 2 berichten terug juist gezegd dat dit niet de oplossing is omdat daar vaak al gebouwd is.. o en als je een commando typt typ het dan wel juist: /randomregion en niet /rendomregion :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja er is idd nog genoeg ruimte alleen is die voor nieuwe spelers vaak moeilijk bereikbaar. Ze hebben dan namelijk geen zin om vanuit een volgebouwde/rommelige random regiopaal een heel eind te lopen tot ze in een leeg gebied komen (ze kunnen niet vliegen he, en als ze een heel eind moeten lopen, haken ze al gauw af, en dat is jammer)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei SolidSoundDrive:

Misschien ook een idee dat er YouTube video's komen zodat TorchCraft wat meer opvalt.

dat gaat toch niet werken als ''reclame'' denk ik. Het is wel leuk als iemand een youtube kanaal heeft maar vaak hebben die onder de 100 abbonees (wat niet erg is) maar dan krijg je alleen een deel van de spelers van TC die dan kijken want een klein kanaaltje word bedolven onder de hele grote kanalen. Wat wel zou helpen en wat ik al meerdere malen in een ticket heb aangegeven zijn meer vote sites toevoegen maarja dat willen ze ja niet.

bewerkt door Raoulh

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Raoulh:

dat gaat toch niet werken als ''reclame'' denk ik. Het is wel leuk als iemand een youtube kanaal heeft maar vaak hebben die onder de 100 abbonees (wat niet erg is) maar dan krijg je alleen een deel van de spelers van TC die dan kijken want een klein kanaaltje word bedolven onder de hele grote kanalen. Wat wel zou helpen en wat ik al meerdere malen in een ticket heb aangegeven zijn meer vote sites toevoegen maarja dat willen ze ja niet.

Komt waarschijnlijk omdat mensen dan teveel tokens krijgen in 1 keer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei SolidSoundDrive:

Komt waarschijnlijk omdat mensen dan teveel tokens krijgen in 1 keer.

de prijzen in Tshop aanpassen lijkt me niet zo moeilijk? als je 2 vote sites toevoegd dan heb je 3 vote sites dus kan je 3 tokens per dag krijgen maak je alles 3x duurder? ja het kost tijd op het aantepassen maarja het is een investering lijk me zo

bewerkt door Raoulh

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk ook dat er wat meer Events moeten worden georganiseerd zoals vroeger.
Om het wat leuker te houden.
Spleef kampioenschappen.
Art contests (iedereen krijgt een spot van bijv 20x20 en maak maar de mooiste Paddenstoel binnen 14 dagen, kan mij 't schelen)
Winnaar krijgt bijv Tokens, gold, exclusieve items, whatever.

Deze contests zijn dan in een aparte map waar alle speltypes aan mee kunnen doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 uur geleden zei Dwergkip:

Ik denk ook dat er wat meer Events moeten worden georganiseerd zoals vroeger.
Om het wat leuker te houden.
Spleef kampioenschappen.
Art contests (iedereen krijgt een spot van bijv 20x20 en maak maar de mooiste Paddenstoel binnen 14 dagen, kan mij 't schelen)
Winnaar krijgt bijv Tokens, gold, exclusieve items, whatever.

Deze contests zijn dan in een aparte map waar alle speltypes aan mee kunnen doen.

dat is wel leuk events en daar wordt ook wel druk aangewerkt altijd (krijgt de gemiddelde speler niet mee gok ik zo) maar een event is ook niet in 1 dag gebouwd en als het gebouwt is moet het nog ingestelt en getest worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Over events gesproken, ik wil zelf heeel erg graag nog een keer het skyblock event terug, 1 week lang een eiland opbouwen om de meeste challenges te halen en de meeste punten. De vorige map moet toch nog wel ergens te vinden zijn, dat het redelijk weinig moeite kost om voor een weekje terug te zetten? Desnoods moet ieder even terug naar.. 1.11? zodat plugins niet veranderd hoeven te worden. 

@Xoezer @TheIdiotManiac 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Build_it_now:

Over events gesproken, ik wil zelf heeel erg graag nog een keer het skyblock event terug, 1 week lang een eiland opbouwen om de meeste challenges te halen en de meeste punten. De vorige map moet toch nog wel ergens te vinden zijn, dat het redelijk weinig moeite kost om voor een weekje terug te zetten? Desnoods moet ieder even terug naar.. 1.11? zodat plugins niet veranderd hoeven te worden. 

@Xoezer @TheIdiotManiac 

ik denk dat het wel in 1.12 kan? aangezien skyblock gewoon ook op 1.12 runt alleen je hebt instel werk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei Raoulh:

dat is wel leuk events en daar wordt ook wel druk aangewerkt altijd (krijgt de gemiddelde speler niet mee gok ik zo) maar een event is ook niet in 1 dag gebouwd en als het gebouwt is moet het nog ingestelt en getest worden.

Snap ik ook wel,
Maar denk dat er toch minstens wel 1x per 1-2 maanden een event gedaan kan worden.
Hoeft niet elke keer een nieuwe te zijn, gewoon een soort rotatiemodulus.
4-5 events waarvan er 1 per maand wordt gehouden
Dan hoeft een soort Event maar 1x gemaakt te worden en is het een kwestie van "resetten"

Maak een nieuwe map en teleport naar Events.
Maak een aantal locaties ver van elkaar af met daar ieder een event.
Zodra een Event actief is werkt de portal en deze gaat dan naar de desbetreffende locatie.

Gaat vast veel werk kosten, maar denk dat 't resultaat er best mag gaan zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Beste @Dwergkip 

wij van het event team zijn druk bezig met een groot tournooi, omdat dit zoveel werk kost en het hele team er aan werkt, is er weinig tijd om een event tussen door te doen. Ik hoop dat je dit begrijpt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Jeroen123:

Beste @Dwergkip 

wij van het event team zijn druk bezig met een groot tournooi, omdat dit zoveel werk kost en het hele team er aan werkt, is er weinig tijd om een event tussen door te doen. Ik hoop dat je dit begrijpt.

Alles leuk en aardig maar het jammere is dat het er op lijkt dat deze events vaak maar één of heel soms twee keer gebruikt worden. Op de event server zijn nog genoeg events die ooit eens geweest zijn maar die heus nog wel een keer gebruikt kunnen worden. Om even een paar voorbeelden te noemen:

• Torchlympische Spelen (Alle jaren bij elkaar zomer + winter toch minimaal 10 events)
  • Paasevent (kunnen varianten op gemaakt worden door simpelweg de pressure plates van plaats te veranderen)
  • Sinterklaasevent met pakjes bezorgen
  • Gedownloade maps (zoals Escape the City oid.) (Deze maps zijn gewoon op internet te vinden).
  • En meer

Dit in combinatie met een actieve Helper op event die permissies heeft (of tijdelijk krijgt) om een event op te zetten zou voldoende moeten zijn om toch minimaal iedere maand een event te organiseren.
Events hoeven overigens ook echt niet extreem mooi of groot te zijn. Liever een maandelijks spleefevent in een vierkante doos dan een jaarlijks event in een prachtige stad waar je door de stress en adrenaline om te winnen toch maar weinig van ziet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Spaghettisliert3:

Dit in combinatie met een actieve Helper op event die permissies heeft (of tijdelijk krijgt) om een event op te zetten zou voldoende moeten zijn om toch minimaal iedere maand een event te organiseren.

het event team is al een aantal maanden druk bezig met het maken van de zomerspelen en net wat jeroen zegt om ff een eventje er tussen door te doen is lastig. Je kan wel een vierkante doos maken en daar spleef in doen maar mensen willen toch wel ''kwaliteit'' zien. En voor de zomerspelen waren we druk met het paas event. dus het is allemaal wel makkelijk gezecht ''ff een eventje elke maand'' maar ik denk dat ik dit wel namens iedereen van het event team kan zeggen dat we wel een mooi stukkie werk en kwaliteit neer willen zetten dan een afgeraffeld event waar niemand gelukkig mee is. Om maar elke maand een event te hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

#Quotealleswaternetgezegdis.

Ik snap jullie punt helemaal. Kwaliteit is belangrijk, maar wat ik bedoel, en waar spaghettisliert ook op duidt denk ik, is het punt waarbij je niet een Event moet maken dat maar 1x gebruikt kan worden. Zijn voorbeelden zijn Events die je misschien gewoon kan opvragen of misschien zelfs nog wel ergens staan, zo niet: helaas dan.

Ik duidt ook zeker niet op het feit dat ik volgende maand al een event wil zien. Jullie zijn ermee bezig. Top! Ben echt benieuwd, maar zorg dat het een event is die je "ergens in een privé map laat staan" en je deze kan opvragen als je weer eens dat event wilt doen. Dit gaat je op lange termijn heel veel tijd en moeite schelen terwijl je de kwaliteit ervan al hebt neergezet bij voorgaande events.
Door dit een aantal keren te doen heb je straks een event enorm snel opgezet terwijl je je op langere termijn focust op bijvoorbeeld weer een nieuwe.

Wat spaghetti ook al zei, desnoods geef je een helper of iemand de rank EventManager of kanmij'tschelenwatvoorrank waarbij deze persoon de al-eens-gebruikte events managed. Doordat deze al zijn gedaan zal het minder lastig worden.
Zo zal er na een tijdje elke maand wel iets te doen zijn en is er eens in de X maanden een gloednieuw event.
Daarna kan je ze wat laten roteren terwijl je nieuwe dingen bedenkt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Onlangs hier   0 leden

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.