Spring naar bijdragen
bert_POWER

Torchcraft loopt leeg

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Dwergkip:

Persoonlijk zou ik dan per uur bijvoorbeeld een reward geven. (gebaseerd op Survival)
Onderstaande rewards zijn fictief en zouden de admins en mods zelf kunnen uitzoeken.
Stel je krijgt 1 OnlineToken per uur.
Er wordt dan een shop gemaakt net als voor de VoteTokens.

Voor 1 OnlineToken krijg je bijvoorbeeld: $100 ingame, en een TPA cooldown reductie van 60 naar 50 minuten
Maar meer tokens geven betere rewards.
50 OnlineTokens zijn bijvoorbeeld: $6000 ingame, /fly optie en misschien wat meer
75 Onlinetokens geven: /god en /top samen met $10000
etc etc.

De tokens worden verwijderd na aankoop dus zo moet je ook gaan kiezen wat je wilt kopen op welk moment.
Wil je god en fly? 125uur totaal, maar kies eerst welke je belangrijker vind.
Het is niet zo dat meer uren ook de voorgaande rewards geven, want dan hoef je in principe niks te besteden tot je veel hebt bereikt. Nee, het is zo dat bepaalde functies meer waard zijn en dus meer OnlineTijd kosten.

Verder heb ik hier geen goede voorbeelden en heb niet echt de ervaring om de juiste rewards voor de juiste onlinetijd te geven. Maar de optie om spelers zelf hun onlinetijd te kunnen besteden voor een aantal dingen is denk ik wel prettig.

leuk idee maar je moet geen coins als reward doen verpest de economie nog meer xD

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Raoulh:

leuk idee maar je moet geen coins als reward doen verpest de economie nog meer xD

Geen $ als reward? Of geen untradeable OnlineTime Tokens?

bewerkt door Dwergkip

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei Spaghettisliert3:

Of je mixt ze met votetokens en maakt er één universeel betaalmiddel van (genaamd tokens o.i.d.)?

Dit kan wel.. Maar de rewards in de tokenshop zijn momenteel gebasseerd op dat je maar 1x per 12 uur kan voten. Als je dan superveel meer tokens krijgt door online te zijn worden de prijzen wel minder groot.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Kamiel:

Dit kan wel.. Maar de rewards in de tokenshop zijn momenteel gebasseerd op dat je maar 1x per 12 uur kan voten. Als je dan superveel meer tokens krijgt door online te zijn worden de prijzen wel minder groot.

Ja de prijzen van items moeten dan uiteraard aangepast worden, dat spreekt voor zich.

14 uur geleden zei Raoulh:

Ligt er helemaal aan hoeveel coins je als reward geeft. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
57 minuten geleden zei Reszs:

Geen features toevoegen maar eruit halen zal ik al mee beginnen

Is iedereen zo dom of geilt iedereen gewoon op zijn macht?

Je haalt de woorden uit me mond.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Reszs:

Geen features toevoegen maar eruit halen zal ik al mee beginnen

Is iedereen zo dom of geilt iedereen gewoon op zijn macht?

welke zou je dan weg wilen halen want het lijkt mij op dit moment juist wel prima met alle ranks?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Reszs:

Als mensen nog steeds niet in zien wat er uit zal moeten ga ik het niet eens meer zeggen dan ben je gewoon blind en heb je geen verstand

zou je het gewoon willen uitleggen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei Reszs:

Als mensen nog steeds niet in zien wat er uit zal moeten ga ik het niet eens meer zeggen dan ben je gewoon blind en heb je geen verstand

Heb je überhaupt al op de TorchCraft Webshop gekeken in de afgelopen maanden of jaren dat je inactief bent? Want er zijn haast geen features. En zo wel, leg dan eens goed uit over welke features jij het over hebt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei SolidSoundDrive:

Heb je überhaupt al op de TorchCraft Webshop gekeken in de afgelopen maanden of jaren dat je inactief bent? Want er zijn haast geen features. En zo wel, leg dan eens goed uit over welke features jij het over hebt.

Niet alleen features die bij de ranks zijn inbegrepen ook de veranderingen in de gamemodes dat het te makkelijk is gemaakt wat de gamemode sloopt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Onlangs hier   0 leden

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.