Spring naar bijdragen

Gloednieuwe introductie!


SoundGaming

Aanbevolen berichten

Hey TorchCrafters,

Mijn naam is SolidSoundDrive en welkom bij mijn gloednieuwe 2018 introductietopic! In dit topic vind je verschillende onderwerpen van informatie over mij. Dus laten we beginnen!

Wie ben ik

Ik ben SolidSoundDrive en ben 17 jaar. Ik woon in Friesland en heb 4 Juli mijn examen uitreiking. Mijn hobbies zijn Gamen en muziek luisteren. De meeste games die ik speel zijn: Minecraft, Garry's Mod, Black Ops II, Black Ops III en (soms)  GTA V.

Buiten Minecraft, etc

Buiten mijn computer leven ben ik echt heel anders. Ik ben heel verlegen, bescheiden en praat niet veel. Wanneer een random persoon tegen mij begint te praten begin ik al in paniek te raken. Meer over sociaal  volgt in het volgende onderwerp.

Sociale angst

Yep, ik heb sociale angst. Ik durf niet tegen meestal niet tegen mensen te praten. Daarom zit ik ook de meeste tijd van de dag achter mijn computer.  En dat is soms ook met Discord calls trouwens.

School

Na de zomervakantie ga ik hoogstwaarschijnlijk naar de Friese poort in Leeuwaarden naar school. Daar ga ik de opleiding ICT-support niveau 2 doen. Vervolgens de opleiding Medewerker ICT-beheerder niveau 3.

TorchCraft

Ik vind TorchCraft echt een super leuke server en zo ver ik me kan herinneren ook de allereerste server die ik joinde toen ik Minecraft kreeg. Ik startte daar met het spelen van KitPvP waar ik mijn allereerste TorchCraft vrienden kreeg, maar helaas spelen die geen TorchCraft of Minecraft spelen. Iemand die nog herken van vroeger is @xLonyxPonyx en om niet te vergeten de moderator @Fearsum88 . Ook zit ik in de TorchCraft Discord.

Dit was mijn nieuwe introductie! Als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust in de reacties! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...