Spring naar bijdragen

Claim op S2 & admins


naichel

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik heb een heel mooi plekje op survival 2 maar ik wil uitbreiden. Nu ligt er naast mij een claim van allekippen, helaas tref ik hem nooit op de server. En heb ik niet het idee dat er wat veranderd in de claim van hem. Is het mogelijk dat een admin er naar kijkt, of als je dit leest is het mogelijk dat ik de claim kan overkopen? Het gaat om een claim van 5,5 duizend blocks en als er niets in veranderd vind ik het zonde. 

 

Daarnaast heb ik nog een vraag zijn er wel eens admins online ik zie ze nooit. 

 

Groetjes naichelheader

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beste naichel

ik heb slecht nieuws voor je alle kippen is 3 dagen 2 uur en 9 minuten offline ( dat kan je zien via /seen (spelernaam) )

en even admin lezen niks via het forms. ze geven alleen antwoord op je vragen via [email protected]

en als je de claim weg wilt hebben met de speler 100 dagen offline zijn 

als je nog meer vragen heb ik hoor het wel via het forum of ingame

 

met vriendelijke groetjes

alwaysrobin

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei TobiasTDC:

Dit gebeurd ook bij mij als ik wil hakken (bomen) zijn er zielige offline mensen die claimen

zielige offline mensen? Onze excuses dat we onze claims niet verwijderen als we even offline zijn... Loop gewoon verder naar een boom die nog niet geclaimed is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei TobiasTDC:

Dit gebeurd ook bij mij als ik wil hakken (bomen) zijn er zielige offline mensen die claimen

Tobias en BIN het gaat mij niet om dit punt, het gaat erom als je hem tegenkomt op de server vraag even of die zijn ingame mail wil beantwoorden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei TobiasTDC:

Dit gebeurd ook bij mij als ik wil hakken (bomen) zijn er zielige offline mensen die claimen

1) Claim een stuk dirt
2) plant een sapling
3) kill een skeleton. bot -> bonemeal,
4) Plaats bonemeal op sapling
5) Geniet van uw boom
 

  • Leuk 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de situatie gezien: die claim van allekipppen betreft een NPC village met villagers, dus wss wil hij die wel houden, in elk geval totdat hij de villagers verplaatst heeft (als hij dat idd van plan is)

Kan je anders niet gewoon om die claim heen bouwen en dan net doen alsof de NPC village onderdeel van jouw stadje is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...