Kamiel Geplaatst 20 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2018 Beste spelers, Dit is het vragentopic, voor al uw vragen (over event) groot en klein moet u bij dit topic zijn! Wij helpen je dan graag verder! Met vriendelijke groet, Kamiel & Jale1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaniPoesGames33 Geplaatst 21 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2018 Is dit een vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kamiel Geplaatst 21 oktober 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2018 4 uur geleden zei DaniPoesGames33: Is dit een vraag? Dat vraag ik mij ook af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SenorFlamingo Geplaatst 22 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2018 is dit een antwoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 22 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2018 Bouwwedstrijd is echt een tof idee Moeten jullie zeker vaker doen ook (om de maand of twee maanden bijv.). Het lijkt me echter wel een beter idee om er ook een thema aan vast te knopen. 'Geen thema' is simpelweg net iets te breed. Een thema kan zo breed zijn als je zelf wil maar door een thema te noemen kan je denk ik toch creativiteit iets beter vergelijken. Een thema zoals 'natuur', 'water' of 'toekomst' kan je natuurlijk nog alle kanten mee op. DaniPoesGames33 en Kamiel > 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaniPoesGames33 Geplaatst 22 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2018 Mogen we weten hoelang het event duurt? @Kamiel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaniPoesGames33 Geplaatst 22 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2018 (bewerkt) 1 uur geleden zei Spaghettisliert3: Bouwwedstrijd is echt een tof idee Moeten jullie zeker vaker doen ook (om de maand of twee maanden bijv.). Het lijkt me echter wel een beter idee om er ook een thema aan vast te knopen. 'Geen thema' is simpelweg net iets te breed. Een thema kan zo breed zijn als je zelf wil maar door een thema te noemen kan je denk ik toch creativiteit iets beter vergelijken. Een thema zoals 'natuur', 'water' of 'toekomst' kan je natuurlijk nog alle kanten mee op. Ja! ik ben zelf niet zo goed in bouwen maar wel leuk om elke 2 maanden ofzo een bouwevent/wedstrijd te doen! 22 oktober 2018 bewerkt door DaniPoesGames33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reszs Geplaatst 22 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2018 20 minuten geleden zei DaniPoesGames33: Mogen we weten hoelang het event duurt? @Kamiel? Dat staat in de informatie van het event ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaniPoesGames33 Geplaatst 22 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2018 1 minuut geleden zei Reszs: Dat staat in de informatie van het event ;) oh oki Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SaintSDevastatoR Geplaatst 27 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2018 Op 22-10-2018 om 19:06 zei Spaghettisliert3: Bouwwedstrijd is echt een tof idee Moeten jullie zeker vaker doen ook (om de maand of twee maanden bijv.). Het lijkt me echter wel een beter idee om er ook een thema aan vast te knopen. 'Geen thema' is simpelweg net iets te breed. Een thema kan zo breed zijn als je zelf wil maar door een thema te noemen kan je denk ik toch creativiteit iets beter vergelijken. Een thema zoals 'natuur', 'water' of 'toekomst' kan je natuurlijk nog alle kanten mee op. We hebben expres besloten het hier vrij te houden vn een thema, dit omdat de we ook kijken naar eventuele nieuwe event bouwers. Nu kan iedereen bouwen in de style waar hij/zei goed in is en kan dus het beste van zichzelf laten zien! Spaghettisliert3 > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Estrulta Geplaatst 29 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2018 Kan /plot clear toegevoegd worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaniPoesGames33 Geplaatst 29 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2018 5 uur geleden zei Estrulta: Kan /plot clear toegevoegd worden? Als je iets verkeerds maakt is het handig maar veel mensen zijn al ver dus weet niet of het handig is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Estrulta Geplaatst 29 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2018 2 uur geleden zei DaniPoesGames33: Als je iets verkeerds maakt is het handig maar veel mensen zijn al ver dus weet niet of het handig is Klopt, maar het is je eigen plot. En elke keer begin ik opnieuw maar verlies je kostbare tijd om het weer af te moeten breken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaniPoesGames33 Geplaatst 29 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2018 18 minuten geleden zei Estrulta: Klopt, maar het is je eigen plot. En elke keer begin ik opnieuw maar verlies je kostbare tijd om het weer af te moeten breken Ja dat klopt inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen123 Geplaatst 29 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2018 Dat lijkt me idd een goede toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden