Spring naar bijdragen

Vragen topic


Kamiel

Aanbevolen berichten

Bouwwedstrijd is echt een tof idee :) Moeten jullie zeker vaker doen ook (om de maand of twee maanden bijv.). 

Het lijkt me echter wel een beter idee om er ook een thema aan vast te knopen. 'Geen thema' is simpelweg net iets te breed. Een thema kan zo breed zijn als je zelf wil maar door een thema te noemen kan je denk ik toch creativiteit iets beter vergelijken.

Een thema zoals 'natuur', 'water' of 'toekomst' kan je natuurlijk nog alle kanten mee op.

  • Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Spaghettisliert3:

Bouwwedstrijd is echt een tof idee :) Moeten jullie zeker vaker doen ook (om de maand of twee maanden bijv.). 

Het lijkt me echter wel een beter idee om er ook een thema aan vast te knopen. 'Geen thema' is simpelweg net iets te breed. Een thema kan zo breed zijn als je zelf wil maar door een thema te noemen kan je denk ik toch creativiteit iets beter vergelijken.

Een thema zoals 'natuur', 'water' of 'toekomst' kan je natuurlijk nog alle kanten mee op.

Ja! ik ben zelf niet zo goed in bouwen maar wel leuk om elke 2 maanden ofzo een bouwevent/wedstrijd te doen!

bewerkt door DaniPoesGames33
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-10-2018 om 19:06 zei Spaghettisliert3:

Bouwwedstrijd is echt een tof idee :) Moeten jullie zeker vaker doen ook (om de maand of twee maanden bijv.). 

Het lijkt me echter wel een beter idee om er ook een thema aan vast te knopen. 'Geen thema' is simpelweg net iets te breed. Een thema kan zo breed zijn als je zelf wil maar door een thema te noemen kan je denk ik toch creativiteit iets beter vergelijken.

Een thema zoals 'natuur', 'water' of 'toekomst' kan je natuurlijk nog alle kanten mee op.

We hebben expres besloten het hier vrij te houden vn een thema, dit omdat de we ook kijken naar eventuele nieuwe event bouwers. Nu kan iedereen bouwen in de style waar hij/zei goed in is en kan dus het beste van zichzelf laten zien!

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei DaniPoesGames33:

Als je iets verkeerds maakt is het handig maar veel mensen zijn al ver dus weet niet of het handig is

 

Klopt, maar het is je eigen plot. En elke keer begin ik opnieuw maar verlies je kostbare tijd om het weer af te moeten breken :wink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • P2Paul unpinned this discussie

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...