_Marith_ Geplaatst 30 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2018 (bewerkt) Hoi, ik zal me even voorstellen. Ik ben LisaRaveleijn, ook bekend als Marith en veel andere usernames (gebruik maar eens /seen). Ik speel al lang op TorchCraft en het blijft gewoon ontzettend leuk. De community is vriendelijk en erg gezellig. Bedankt alvast voor al deze mooie jaren, TorchCraft! Mijn hobby's zijn onder andere paardrijden, tekenen, bakken en gek doen. Misschien merk je wel wat van dat laatste. Ik heb verder nog 2 honden, Sam (Belgische Herder, 5 jaar oud) en Elmo (Beagle, 11 jaar oud). Sam is de lomperd in huis, en Elmo leeft alleen voor eten en knort als een varken. Ik zie je binnenkort vast wel een keer op TorchCraft! Groetekes, Marith. 30 oktober 2018 bewerkt door LisaRaveleijn Het einde van het bericht zag er slordig uit. Peloq > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen123 Geplaatst 31 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2018 Welkom op het forum en veel plezier! _Marith_ > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Estrulta Geplaatst 31 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2018 Welkom LisaRaveleijn, veel plezier! _Marith_ > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
111age Geplaatst 31 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2018 Welkom op het forum. Waarom heet je eigenlijk Lisa terwijl je Marith heet? _Marith_ en Jeroen123 > 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kamiel Geplaatst 31 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2018 Welkom op het forum!! Je speelt toch wel op S1 he 9 uur geleden zei age111: Welkom op het forum. Waarom heet je eigenlijk Lisa terwijl je Marith heet? Waarom heet jij age111 op het forum terwijl je ingame 111age bent, dat is pas verwarrend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
111age Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 8 uur geleden zei Kamiel: Welkom op het forum!! Je speelt toch wel op S1 he Waarom heet jij age111 op het forum terwijl je ingame 111age bent, dat is pas verwarrend! Gevalletje wachtwoord vergeten _Marith_ > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kamiel Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 47 minuten geleden zei age111: Gevalletje wachtwoord vergeten Dan kan je hem toch opnieuw aanvragen .-. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peloq Geplaatst 13 november 2018 Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 Welkom! Vooral blijven spelen op S1! Maybe ontmoet je me daar! ? _Marith_ > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
A0E Geplaatst 13 november 2018 Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 (bewerkt) Hallo Marith! Leuk je te leren kennen, ik zie dat je veel hobby’s hebt ik ben het met je eens dat tekenen super leuk is om te doen, je kan heel creatief zijn en zelf bedenken wat je tekend. Gek doen is ook super leuk zolang je maar jezelf blijft! Leuk dat je over je dieren praat, die witte hond op de foto ziet er erg schattig uit ik ben ook een echte dieren liever hebben! Ik hoop je nog te zien op de server, kunnen we lekker kletsen! 13 november 2018 bewerkt door Twan _Marith_ > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden