Spring naar bijdragen

LisaRaveleijn


_Marith_

Aanbevolen berichten

Hoi, ik zal me even voorstellen. Ik ben LisaRaveleijn, ook bekend als Marith en veel andere usernames (gebruik maar eens /seen). Ik speel al lang op TorchCraft en het blijft gewoon ontzettend leuk. De community is vriendelijk en erg gezellig. Bedankt alvast voor al deze mooie jaren, TorchCraft!

Mijn hobby's zijn onder andere paardrijden, tekenen, bakken en gek doen. Misschien merk je wel wat van dat laatste.

Ik heb verder nog 2 honden, Sam (Belgische Herder, 5 jaar oud) en Elmo (Beagle, 11 jaar oud). Sam is de lomperd in huis, en Elmo leeft alleen voor eten en knort als een varken.

Ik zie je binnenkort vast wel een keer op TorchCraft!

Groetekes, Marith.

JPEG_20180625_073811.jpg

bewerkt door LisaRaveleijn
Het einde van het bericht zag er slordig uit.
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom op het forum!! Je speelt toch wel op S1 he :o

9 uur geleden zei age111:

Welkom op het forum. Waarom heet je eigenlijk Lisa terwijl je Marith heet? 

Waarom heet jij age111 op het forum terwijl je ingame 111age bent, dat is pas verwarrend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hallo Marith!

Leuk je te leren kennen, ik zie dat je veel hobby’s hebt ik ben het met je eens dat tekenen super leuk is om te doen, je kan heel creatief zijn en zelf bedenken wat je tekend. Gek doen is ook super leuk zolang je maar jezelf blijft! Leuk dat je over je dieren praat, die witte hond op de foto ziet er erg schattig uit ik ben ook een echte dieren liever hebben! 

Ik hoop je nog te zien op de server, kunnen we lekker kletsen! :D

bewerkt door Twan
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...