Spring naar bijdragen
Reszs

Ideeën voor Prison update!

Aanbevolen berichten

Beste lezer,

Aangezien ik prison een leuke gamemode vind heb ik hier word punten om prison nog leuker te maken. Hieronder geef ik mijn mening en ideeën over wat ik graag zou willen zien. En zou graag willen helpen bij het mogelijk maken van deze ideeën.

Pvp

Aangezien de prison pvp nu redelijk inactief is wil ik zorgen dat het actiefer word en er meer pvp gang terug gaan komen.

·         Nieuwe pvp arena met item drops, No drops pvp arena verwijderen

·         Het limiet van gangleden verlagen (gangleden upgraden kopen met ingame coins)

·         Een shop toevoegen voor potions of het makkelijker maken om eraan te komen

·         Regennen via pots en niet via food, ook foodbar fixen het gaat er te snel af

·         Rennen fixen, veel mensen hebben last dat hun sprint automatisch stopt

·         Gang buffs toevoegen, bijv + 10% speed in groep van 4 personen of dat er een item komt met support buffs voor in pvp.

·         Een limit zetten op aantal ally’s dat voorkomt dat het 3 gangs tegen 1 word

·         Airdrop event toevoegen

·         Cooldown op armor/sword/bow kits verlagen

·         Last man standing event no item drops

·         Escape event

·         De /g fight en /g home een doel geven

·         Selling heads toevoegen

Dit zijn persoonlijke veranderingen die ik graag wil zien.

Item drops aan omdat er niet gepvpt word haast en hierdoor alle kits opgeslagen worden niet worden gebruikt. Door item drops aan te zetten hebben users ook een kans om loot te krijgen van pvp aangezien hun geen kit hebben. Voor de mensen die toch geen item drops willen kan dan een “Last man standing” event geworden houden de winnaar kan dan bijvoorbeeld loot uit items of ingame coins ontvangen. Ik zou graag een cooldown willen zien op de kits omdat er mensen nu chesten vol armor hebben en ze genoeg hebben voor weken te kunnnen pvpen waardoor users geen kans meer hebben en door item drops aan te zetten zullen deze mensen meer items verliezen. Gang buffs lijkt me persoonlijk leuk alleen weet ik niet in hoeverre dat mogelijk is om toe te passen en welke geschikt zijn kom ik later op terug als mensen het een tof idee vinden. Air drops event is dat er een aantal chesten zijn verstopt in een speciale arena waar mensen een random spawn in krijgen. De persoon die er als laatst uit komt moet minimaal 3 minuten op de capture point staan (een helicopter) als de persoon het 3 minuten heeft volgehouden heeft deze persoon het event gewonnen. Aan dit event kan je bijvoorbeeld items of coins als loot aan verbinden of een prefix van [Airdropking] bijvoorbeeld. Het escape event dat ik heb bedacht is dat we een /warp maken naar het event en dat het een gevangenis is die elk event veranderd waardoor er elke keer een nieuwe uitgang is. De persoon die als eerste dan ontsnapt kan loot krijgen uit items of ingame coins. In een mogelijke nieuwe warp pvp zou ik graag een  een verlaten gevangenis waar rellen zijn uitgebroken. Een bossfight toevoegen die boss kan je dan verslaan met een bepaald aantal users. De boss heeft dan ability’s die hij kan gebruiken tegen de spelers. Als je nog een stapje verder wilt gaan kun je mobarena toevoegen. Met door de server toegevoegde kits waarmee je kan vechten tegen mobs. Je hebt verschillende waves en bij elke wave word het moeilijker en bij elke 5 waves of elke 10 waves komt er een bos. De persoon die de boss last hit krijgt daarvan bijvoorbeeld dan 1000 ingame money. Ook de users die tegen de mobs vechten krijgen hieruit ability’s om tegen de mobs te vechten. Hoe langer je leven blijft hoe meer resources of ingame coins je verdient.

Mijn andere ideeën over pvp lijken me van zelfsprekend. Mijn ideeen over de opgenoemde events zijn slechts ideeen en kunnen veranderd worden naar op welke manier het beste een leuke toevoeging geeft aan de gamemode. De events moeten niet dagelijks zijn maar om de zoveel dagen en je kan afwisselen met events. Voor deze ideeën mogelijk te maken zou ik graag willen helpen in zover dat kan in het geval als het toevoegd zal worden.

Economie/Mines

Dit is mijn mening over de mines en economie op prison je kan er eens of oneens mee zijn. Persoonlijk vind ik dat de mines moeten veranderen. Het doel van prison is minen voor een hogere rank met betere ores in die mine waardoor je sneller geld kan verdienen. Dit hele doel haal je weg zodra je een rank als [UltraGod] koopt. Dan heb je al de beste mine die er bestaat en heb je vrij weinig nog aan je gewone mine levels. Ik zou graag een aantal ranks willen zien na Z die duur zijn en per mine omhoog een aantal procent beter word dan de [UltraGod] mine of dat je na de rank Z een aantal procent fortune erbij krijgt waardoor je meer verdient in je huidige mines.

Item drops aan zetten zorgt ook voor dat de prijs pvp spullen omhoog gaat. In de huidige warp shops zijn deze items nu weinig waard en worden die bijna tot niet verkocht omdat iedereen genoeg heeft omdat ze hun kits maar blijven sparen in chesten en niet kunnen verliezen.

Een gang mine toevoegen afhankelijk van je gang level waar speciale blokken te vinden zijn. Als het mogelijk is zou je ook resource upgrades kunnen verkopen voor deze mine om meer van een bepaald blok erin te krijgen.

Buffs

Het lijkt me leuk om de volgende buffs toe te voegen die je alleen kan gebruiken in de plotwereld. Deze buffs moet je inlocken met ingame coins. En kan je dan ook upgraden met ingame coins.

·         Haste buff

·         Speed buff

·         Jump buff

Het unlocken van meer dingen lijkt me ook wel leuk dat je bijvoorbeeld met ingame coins een aantal upgrades kan kopen.

·         Gang warp vanplaats 1 warp 2 warps

·         Member limiet verhogen

·         Een gang vault waar je hele gang in kan kijken die je kan upgraden van 1 chest naar doubble chest net als /enderchest maar dan voor je gehele gang

Door deze ideeen heb je meer aan geld op prison.

Missies

Dat je net als op skyblock missies krijgt die je kan voltooien. Bijvoorbeeld 3 dagelijkse missies en 1 wekelijkse missie.

Voorbeelden van missies:

·         Verzamel 5 stacks iron ores

·         Kill 3 spelers

En zo kan je heel veel missies bedenken net als op skyblock. Via deze missies zou je dan ook ingame coins of items kunnen verdienen. Als het mogelijk is kan je er ook een top van maken van welke spelers meeste missies voltooid heeft.

Topvoter

De topvoter rank zou ik ook graag terug willen zien op de server. Als beloning kan je de topvoter van alles geven bijvoorbeeld een NPC in de lobby of op een gamemode naar keuze op spawn voor een maand tot de volgende topvoter!

__________________________________________________________________________________
Dit waren mijn ideeen voor prison. Ik weet niet in hoeverre alles mogelijk is om uit te voeren maar zou graag willen helpen waar dat kan. Deze ideeën zijn in het klein beschreven als mensen het leuk vinden werk ik ze in het groot uit. Laat weten wat je ervan vind of wat jij nog mist in dit bericht of wat jij graag zou willen zien.

bewerkt door Reszs

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tof dat je zoveel ideeën hebt! Zelf heb ik alleen een beetje moeite met de no drops arena die weggaat. Wat ik denk dat er gaat gebeuren is dat alsnog de ranks de arena gaan domineren, aangezien zij ook het beste gear hebben. Een simpele user kan daar vrij weinig tegenover beginnen. Daarnaast zou ik persoonlijk niet zomaar gaan pvpen, aangezien ik nogal zuinig ben op m'n spullen.

De rest van je ideeën vind ik zeker wel leuk, het is alleen kijken of ze haalbaar zijn & goed aansluiten bij de ideeën die spelen bij prison.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Jeroen123:

maar dat valt ook op te lossen, je kan ook een nieuwe pvp arena toevoegen en daar de drops aanzetten. op die manier is het voor ieder wat wils.

Dat is er al geweest. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Jeroen123:

maar dat valt ook op te lossen, je kan ook een nieuwe pvp arena toevoegen en daar de drops aanzetten. op die manier is het voor ieder wat wils.

dat werkt niet want dan gaat niemand naar de item dorp arena,

back in the days werkte pvp veel beter omdat je ook iets te verliezen had als je de pvp in gaat en dood gaat

de op stuff kan je zo ook kwijt maken en de mensen die dan "domineren" lopen ook het risico om extreem goede spullen met evt prot 4 of zelfs mending kwijt te raken. 

verder sluit ik me aan bij je ideeen 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik sta in voor de huidige pvp arena een item drop arena te maken. Spelers maken nu al geen kans meer in de pvp doordat pvp niks te maken heeft met de spelers zelf maar de gang waar die speler in zit. Als je 1 goede pvper hebt tegen 10 mensen zullen die 10 mensen winnen. Dus om een user meer kansen te geven in de pvp arena hangt af van de gang leiders.

Voor spelers zou het juist gemakkelijker worden om te pvpen doordat ze geen mending meer nodig zullen hebben als ze een paar uur willen pvpen.  Als ze een paar spelers killen met goede gear kunnen ze al weer verder. Het brengt ook meer spanning in de pvp en je krijgt er iets voor terug als je wint.

Voor spelers met een donator rang in een gang is het ook gemakkelijker om nieuwe spelers die geen rank hebben te helpen door hun gear te geven. Gang leden die niet kunnen pvpen zullen dan de pvpers kunnen helpen wat nu dus niet kan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kan niet heel diep ingaan op het stuk over economie maar wat PvP betreft: Drops moeten aan.

Een arena met drops zorgt voor spanning en geeft Users inderdaad juist kansen om mensen te killen, gangleden zullen minder snel met zn allen een feestje gaan vieren in de arena. Een arena zonder drops is eigenlijk gewoon iets waar je vrij weinig aan hebt, het maakt geen reet uit of je dood gaat of niet. Mocht je daar interesse in hebben dan ga je maar lekker naar KitPvP. 2 verschillende arena's heeft geen zin want dan wijkt iedereen toch uit naar de arena zonder drops.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Onlangs hier   0 leden

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.