Spring naar bijdragen

Wie is Twan?


A0E

Aanbevolen berichten

Heii community!

Ik zal me even voorstellen,

Mijn naam is Twan en ik ben 17 jaar oud, ik ben nieuw op TorchCraft dus dit is allemaal wel even wennen. Zoals iedereen heb ik ook hobby’s mijn hobby’s zijn darten en voetballen en ik vind rappen ook super tof om te doen! 

 

Wat mensen goed aan me vinden is, dat ik voor iedereen klaar sta wat het ook is ik help graag mensen vind het leuk om met mensen om te gaan leer graag nieuwe mensen kennen. Wat ik zelf heel belangrijk vind is respect naar iedereen toe, het maakt niet uit hoe je bent als je maar jezelf bent en dat is het belangrijkste de mooiste persoon op aarde dat ben jij zelf!

Ik vind leugenaars echt abnormaal, ik vind dat je over alles eerlijk moet zijn ga niet liegen om dingen want later krijg je daar heel veel spijt van!

 

Ik speel nu 4 jaar minecraft en het blijft een leuk spel. Zoals ik al eerder zei ben ik nieuw op TorchCraft, ik ben hier heen gekomen omdat ik deze server precies brengt wat ik wil en dat is geen pvp! Ik ben begonnen op de Cubecraft server, die server is engels en ik heb daar veel ervaring bij op gedaan ik was heel erg actief op de forums maar omdat ik de server zelf niet meer leuk vind omdat ik niet zoveel van pvp hou en op TorchCraft kan survivalen of skyblock kan spelen ben ik hier terecht gekomen! Ik wil heel actief zijn op de forums, en zoveel mogelijk in skyblock! 

 

Ik hoop dat jullie mij nu beter kennen en waarom ik op deze server ben gaan spelen, ik ben nog nieuw ik wil de hele community leren kennen! Bedankt voor het lezen naar deze discussie! 

 

Vriendelijke Groeten, Twan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...