Spring naar bijdragen

Tip voor op de Forum.


A0E

Aanbevolen berichten

Hallo Community, iedereen alvast een goede nacht toegewenst! 

Ik heb een tip, misschien niet zo zeer een tip maar meer een leuke toevoeging voor op de forums! :D

Zoals iedereen kan zien zijn er veel categorieën, alleen wat ik mis is een categorie genaamd ( Staffleden ) er is al een discussie aan gemaakt waar je kan zien welke staff bij welke gamemode hoort alleen ik vind het zelf een beetje onduidelijk dat het niet rechtsteeks is aan gegeven het zal vast aan mij liggen! Zelf zou ik het erg tof vinden dat er een categorie komt waar je precies kan zien wie Helpers zijn wie Moderators zijn dat vind ik een stuk duidelijker!

Ook zou ik het leuk vinden als er een categorie komt met de top 10 mensen met de meeste berichten en de meeste likes, het is natuurlijk maar een suggestie! 

Wat vonden jullie van deze suggesties? Laat het weten ben heel erg benieuwd naar jullie meening! 

Vriendelijke groeten, Twan! :)

 

bewerkt door Twan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Jeroen123:

Hey twan,

in de tc lobby staan er bij elke gamemode skulls met naam bordjes van de staffleden die daar actief zijn. 

Bedankt voor jou reactie Jeroen, ik weet dat er in de TorchCraft lobby skulls staan met naam bordjes van de staffleden! 

Maar mijn suggestie gaat om de forums, dat er een categorie komt met alle staff leden, en misschien nog categorieën van de top 10 mensen met de meeste berichten de top 10 mensen met de meeste likes.

“Stel er komen nieuwe mensen op de forums en die willen heel graag weten wie staffleden zijn dan kunnen ze gemakkelijk op ( Staffleden ) drukken en dan zie je alle staffleden van elke gamemode!”

Het is alleen maar een suggestie, dus vind je het niks laat het me weten! :D

bewerkt door Twan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-11-2018 om 14:01 zei Twan:

Maar mijn suggestie gaat om de forums, dat er een categorie komt met alle staff leden, en misschien nog categorieën van de top 10 mensen met de meeste berichten de top 10 mensen met de meeste likes.

Beste Twan,

Hier kun je de topleden zien (mensen met de meeste likes): https://torchcraft.nl/topmembers/ ook kun je hier per week kijken (als het goed is) wie er die week de meeste likes heeft gekregen.

Op 15-11-2018 om 14:01 zei Twan:

“Stel er komen nieuwe mensen op de forums en die willen heel graag weten wie staffleden zijn dan kunnen ze gemakkelijk op ( Staffleden ) drukken en dan zie je alle staffleden van elke gamemode!”

En hier kun je gemakkelijk zien wie Admins en Moderators zijn (helpers staan er niet tussen helaas), helaas valt er niet te zien wie bij welke gamemode behoord maar al zie je een lichtgroene prefix in tab dan is dat een Helper van die gamemode: http://help.torchcraft.nl/algemeen/het-team

Groetjes en veel speel plezier :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei TheIdiotManiac:

Beste Twan,

Hier kun je de topleden zien (mensen met de meeste likes): https://torchcraft.nl/topmembers/ ook kun je hier per week kijken (als het goed is) wie er die week de meeste likes heeft gekregen.

En hier kun je gemakkelijk zien wie Admins en Moderators zijn (helpers staan er niet tussen helaas), helaas valt er niet te zien wie bij welke gamemode behoord maar al zie je een lichtgroene prefix in tab dan is dat een Helper van die gamemode: http://help.torchcraft.nl/algemeen/het-team

Groetjes en veel speel plezier :D

Bedankt voor je reactie!

Zoals ik al aan gaf, wist ik dat er een discussie is aangeven waar je kan zien wie waar staff is. Alleen zelf vind ik dat wat minder dat het niet rechtstreeks is aan gegeven! 

Ik wil je wel bedanken, want wat ik niet wist (Komt omdat ik nog vrijwel nieuw ben) is dat je kan zien wie deze week de meeste likes heeft behaald! 

Ik weet welke kleur welke ranks is, maar ik vind dat je het me goed verteld heel veel respect naar jou, en heel erg bedankt voor je hulp! 

Vriendelijke Groeten, Twan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...