Spring naar bijdragen

Teleurstelling...


Aanbevolen berichten

Ik start alvast met het volgende. Ik heb nergens naar gekeken. Niet naar de forums, het nieuws of wat je maar ook kan bedenken. Maar ik heb wel gekeken naar de Games lobby. Vooral KitPvP. Dus al heb ik iets gemist wil ik het graag weten. Ik kijk hoe nieuwe spelers ernaar zouden kijken. Sommige (waarschijnlijk niemand meer) van jullie kennen mij nog van KitPvP. Ik speelde het heel veel. Het was namelijk ook het enigste spel wat ik speelde op deze server, maar helaas kan dat niet meer. Ik zal er wel wat meer over vertellen.

KitPvP was eerst een zelfstandig spel, omdat het namelijk heel groot was voor zijn tijd. Maar nadat KitPvP werd verzet naar Games ging KitPvP a naar beneden. Het spel was te ''p2w'' (Voor de mensen die niet weten wat het betekent. Het staat voor pay 2 (two) win. Dat betekent dat mensen (veel) geld besteden aan ranks voor betere kits). Ik zal niet liegen. Ik was zelf ook heel erg p2w. En omdat het p2w was, werd het spel te makkelijk voor de spelers met een rank en te moeilijk voor de spelers die geen rank hebben. Spelers zonder ranks waren veel gedood door de spelers met een rank. Dit was algemeen al bekend. En ik weet 110% zeker dat staff dit ook wist. Maar toch negeerde staff dit feit en gingen gewoon door met wat KitPvP toen was, maar KitPvP was nog niet dood. Het werd elke dag nog gespeeld. Zelfs nieuwe spelers kwamen bijna elke dag. Alleen niet meer zoveel toen KitPvP een zelfstandig spel was. Dat was niet zo erg want KitPvP had eigenlijk een community. Een community met en zonder rank.

Ik weet niet meer wanneer, maar toen KitPvP een nieuwe map kreeg ging het compleet fout. 90% van alle spelers hadden een rank. Dat betekent dat spelers zonder ranks bijna tot geen kans meer hadden om hem of haarzelf te verdedigen. De langer KitPvP bestond, de slechter het werd. Het ging van 90% naar 91% naar 92% etc. Het spel raakte de ''oemf'' kwijt die het ooit had. En als er dan een nieuwe speler kwam was het de meeste keren een alt of een hacker. Of zelfs beide. De community werd met de dag rotter en rotter. En nu... nu zijn we hier. Ik speel al héél lang geen torchcraft meer. Om 1 reden. KitPvP is kapot gegaan. Nou ik geef de staff niet 100% hiervan de fout, maar ze zouden tenminste iets beter hun best kunnen doen. De meeste staff waren niet eens online (Toen). Bijvoorbeeld Fearsum88, Skycrypt, xR0B, etc. De enigste staff members die ik zag waren alleen ChimpGamer en Xoezer. En zelfs Xoezer zat er niet zoveel op. Ik vind dat niet alleen KitPvP maar heel ''Games'' verslechterd is. Nou dat kan liggen aan de hoeveelheid interesseren in minecraft. Want ik weet heus wel dat minecraft elke week minder gespeeld wordt. Daar ben ik me echt bewust van. Maar het zou ook kunnen omdat staff bijna tot niks hebben gedaan. Of zelfs amper hebben geprobeerd.

Ik kwam gister op de server en stond perplex dat KitPvP nog steeds niet open is. Ik heb al een aantal maanden geleden voor het laatst gekeken toen KitPvP al dood was. En nu kijk ik en boem. KitPvP is nog steeds dood/gesloten. Nou dit is mijn mening en daar hoeven jullie echt niet mee akkoord te gaan. Dit is ook niet een bericht om alleen staff te beledigen/de schuld te geven. Net zoals ik al zei. De spelers met ranks killen ook alleen de spelers met zonder ranks. Dit bericht is om duidelijk te maken dat het staff team werkelijk te weinig doet aan Games. En KitPvP vooral. En nogmaals. Ik heb niet alles gelezen dus kan ook niet weten wat er is gebeurd. Ik kijk vanaf een standpunt die een speler nu zou zien.

Maar ja. Wat zou de oplossing kunnen zijn? Ik denk als je KitPvP opent dat er weinig tot niks gaat gebeuren. Dat kan ik je 100% garanderen. Je kan misschien KitPvP helemaal verwijderen zodat spelers zich geen zorgen hoeven te maken om de server. Wat waarschijnlijk spelers toch niet doen. KitPvP en de community daarbij is vervaagd. Ik denk ten zeerste dat KitPvP 100% dood is en niet te redden valt. De 2e oplossing die ik zonet had opgeschreven is waarschijnlijk het beste idee. Nogmaals dit is mijn mening en ik wil hem uiten omdat ik vind dat er veranderingen moeten plaats vinden.

Ik dank u ten zeerste voor het lezen van deze thread en ik hoop dat u hier ook van wat kan leren. Vooral de staffleden. Ik ben altijd open voor kritiek en andere meningen dus zet ze vooral in de comments als je dat wilt.

Nogmaals bedankt voor het lezen en misschien tot de volgende keer :)

-extremewessel30

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer genoeg heb je gelijk, maarja als je ziet hoeveel mensen er overdag of vroeg in de avond nog online zijn dan zie ik gemiddeld 22 mensen in heel de server

ik denk dat ze bezig zijn met de wat grotere gamemodes zoals survival, jammer genoeg is kitpvp maar een gamemode voor erbij.

Omdat het een beetje leeg liep was ook stiekem een beetje waardoor ik ben gestopt als helper

 

Het was leuk zolang het geduurd heeft :D

 

Fluenzy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er moet ook iets veranderen. Ook andere gamemodes. Bv op skyblock om de 3 maanden een reset. De beste speler krijgt een rankup op een gamemode naar keuze. En over kitpvp moet het opgesplitst worden met creatieve of ten minste een aparte chat. Nu is beiden dood. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik weet niet of ik de enigste ben maar als je een spel speelt wordt het uiteindelijk saaier en saaier. Dat was niet met KitPvP. Tenminste voor mij dan. Sommige spelers vinden Skyblock leuker dan KitPvP (ik zeg maar wat). Naar mate je teveel speelt van 1 spel raakt het saai en daar leidt KitPvP erg onder. En nu dat ik naar de comments kijk is niet alleen Games slachtoffer maar de hele server. Ik heb het al in mijn thread gezegd maar het kan ook gewoon liggen aan de interesse van minecraft zelf. Ook dat gaat naar beneden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben niet voor een map reset en dat komt inderdaad mede omdat als dit gebeurt het laatste groepje wat nog steeds dagelijks speelt ook stopt. Maar..

5 uur geleden zei Jeroen123:

@Fluenzy dat is niet helemaal waar, misschien wist je het nog niet maar survival1 heeft 2 grote maps waar nog ontzettend veel ruimte over is, gewoon goed kijken.

..ik weet wel dat van de Survival 1 nieuwe map een groot deel al geclaimd is en er vrijwel geen grote lege plekken meer zijn zonder claims. Alle 'mooie' plekjes zijn al wel bezet. Als je in de oude map een plek zoekt moet je zoeken bij coördinaten rond de 7000 of 8000 en voor Users die simpelweg met /randomregion ergens proberen te komen en niet kunnen vliegen is dat erg lastig. Fluenzy heeft zeker wel een punt dat er veel geclaimd is. Misschien dat als TorchCraft (eindelijk) update naar 1.13, een mapuitbreiding wel gepast zou zijn.

Survival 2 wordt inmiddels al helemaal weinig gespeeld dus de kans dat Users deze server boven de Survival 1 server verkiezen is uitermate klein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Jeroen123:

@Fluenzy dat is niet helemaal waar, misschien wist je het nog niet maar survival1 heeft 2 grote maps waar nog ontzettend veel ruimte over is, gewoon goed kijken.

Maar is er een reden waarom het nie wordt reset? Opnieuw beginnen is toch ook een keer leuk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is de reden, het is een standpunt van tc geen map reset

Op 12-12-2018 om 20:40 zei Jeroen123:

Een van de standpunten van deze server is geen map reset. En dat gaat niet zomaar veranderen neem ik aan, zoals raoulh zegt als er een map reset op survival komt, denk ik dat zoizo 90% van de vaste spelers stoppen. 

Niet iedereen is daar mee eens @Fluenzy heel veel spelers willen juist geen map reset, waarom ik zelf ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Jeroen123:

Dit is de reden, het is een standpunt van tc geen map reset

Niet iedereen is daar mee eens @Fluenzy heel veel spelers willen juist geen map reset, waarom ik zelf ook niet.

Misschien dan toch fijn om dingen weg te halen van mensen die nooit meer online komen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Reszs:

tc saying to much shit like we are updating but they are doing nothingggg

godsplan

 

heb al meedere keren aan te geven om te helpen en dan maken ze mensen staff die niks kunnen of hun macht eerder als misbruikten. Als je vriendjes bent met de staff krijg je t wel voor mekaar staff te worden en dan niks doen.

unknown.png

haha! ik ga er zeker op letten dat ik mijn warn niet ga ontlopen lol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-12-2018 om 21:25 zei Reszs:

tc saying to much shit like we are updating but they are doing nothingggg

godsplan

 

heb al meedere keren aan te geven om te helpen en dan maken ze mensen staff die niks kunnen of hun macht eerder als misbruikten. Als je vriendjes bent met de staff krijg je t wel voor mekaar staff te worden en dan niks doen.

unknown.png

Warns ontlopen kan je natuurlijk niet gestraft voor worden.. Jails daaraantegen wel.. Het is natuurlijk wel makkelijk om zomaar dingen te zeggen zonder de context te weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou me niks verbazen als het wel zo was

Ookal zal ik zelf dan iemand muten voor taalgebruik en niet jailen zo kan de speler niet verder spelen het is slechts taalgebruik geen hacks of misbruiken van buggs.

bewerkt door Reszs
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Reszs:

Zou me niks verbazen als het wel zo was

Ookal zal ik zelf dan iemand muten voor taalgebruik en niet jailen zo kan de speler niet verder spelen het is slechts taalgebruik geen hacks of misbruiken van buggs.

Jails staan niet op de banlijst, jailen gebeurd vrijwel nooit voor schelden. Waarschijnlijk was er een andere reden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...