compelintje 239 Bericht rapporteren Geplaatst 26 december 2018 Ja Ja beste Torchcrafters, Als Developer was hij al ruimschoots aanwezig. En we hebben dit nu nog officiëler gemaakt! @ChimpGamer heeft vanaf vandaag de naam Admin gekregen van Torchcraft. Omdat hij hoog zakelijk als Developer zijn taken zal blijven doen en ons daarnaast dus met wat Admin taken zal versterken heeft hij nog steeds het predicaat Developer als ingame tag. maar dan met de Admin rode kleuren. Je zal al dicht bij het vuur maar alsnog welkom in de meest gestoorde afdeling van TC Wel zwaaien hé als je hem ingame tegenkomt. 3 1 Jeroen123, ChimpGamer, SUP3RK3V1N104 en 1 andere > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
SlamBam140 7 Bericht rapporteren Geplaatst 26 december 2018 Gefeliciteerd met je promotie en succes als admin nu ik zal me gedragen 1 ChimpGamer > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
jale1 106 Bericht rapporteren Geplaatst 26 december 2018 Gefeliciteerd! Nu ben je officieel een giftige paddenstoel 1 ChimpGamer > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
milantjee 1 Bericht rapporteren Geplaatst 26 december 2018 gefeliciteert 1 ChimpGamer > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
alwaysrobin 28 Bericht rapporteren Geplaatst 26 december 2018 Gefeliciteerd met je promotie 1 ChimpGamer > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Jeroen123 104 Bericht rapporteren Geplaatst 27 december 2018 Gefeliciteerd man, is je gegunt? 1 ChimpGamer > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Beutie 1 Bericht rapporteren Geplaatst 27 december 2018 Doodsbang ben ik nu wel.... 1 ChimpGamer > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Gigakoos 44 Bericht rapporteren Geplaatst 2 januari 2019 Geweldigggggggg Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
SoundGaming 59 Bericht rapporteren Geplaatst 2 januari 2019 Lol Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites