Spring naar bijdragen

12 days of christmas


compelintje

Aanbevolen berichten

Beste Boefjes,

Het leek alsof de kerstman Prison oversloeg dit jaar! :o

Dus ik ging op onderzoek uit en ja hoor ik vond een geheime opslag onder prison vol met kisten. 

Nu hebben een aantal spelers en ik ontdekt dat op bepaalde dagen er telkens een kistje opengemaakt kan worden. 

Er zitten allemaal leuke goodies in de kisten :o dus zorg dat je de aankomende dagen elke dag even opzoek gaat in de opslag naar het kistje van de dag!

Via /warp advent sta je voor de deur van de opslag

Succes met Kistjes openen

Groetjes, 
Compelintje

 

Note.

Misbruik van deze "Weggeefactie" door het verzamelen van veel alts (al dan niet van jezelf of van vrienden die nauwelijks spelen)
resulteert in in beslag neming van de niet eerlijk verkregen items. en een ban van minimaal 3 maanden.

Ik vind het jammer dat ik het hier moet benoemen bij een kerstactie waarvan ik hoopte dat spelers gewoon eerlijk mee konden doen. ook aangezien we hier een hele hoop zeldzame items gratis weggeven. 
maar het is gebleken dat er toch een aantal mensen het graag voor andere verpesten. daarom voel ik mij genoodzaakt deze regel toe te passen. 

Ik sta max 1 alt per persoon toe voor het openmaken van de kisten. niet meer. Merk ik dus dat er spelers zijn met opvallend veel doekoes of items dan staan de consequenties dus hierboven. 

WACHT OM ONDUIDELIJKHEDEN TE VOORKOMEN MET HET WEGGEVEN VAN DE DOEKOES TOT NA DE 12 DAYS OF CHRISTMAS

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...