Aentwaerpe 2 Bericht rapporteren Geplaatst 28 december 2018 Beste spelers, Ik ga vandaag TC verlaten waarschijnlijk voor goed. Dus vier vanavond mijn afscheidsfeest mee op mijn plot van prison, mijn plot van crea, mijn eiland van skyblock, ... Daag iedereen. Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
troes1 238 Bericht rapporteren Geplaatst 28 december 2018 Jammer man! Kan je er ook voor zorgen dat bart de wever Antwerpen verlaat zou zoveel beter zijn 1 P2Paul > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Aentwaerpe 2 Bericht rapporteren Geplaatst 26 januari 2019 Hallo mensen ik heb goed nieuws! Omdat mijn server is gestopt kom ik weer terug! Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
alwaysrobin 28 Bericht rapporteren Geplaatst 2 februari 2019 Welkom terug Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
DaniPoesGames33 7 Bericht rapporteren Geplaatst 2 februari 2019 2 uur geleden zei alwaysrobin: Welkom terug ^^^^^^ Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Ringo1978 34 Bericht rapporteren Geplaatst 4 februari 2019 Welkom terug dan! Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites