Spring naar bijdragen

JelleRuben78


JelleRuben78

Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei Jeroen123:

Ik dacht dat je op de telefoon/tablet alleen maar servers kon joinen die daarvoor gemaakt zijn en niet voor de pc?

dacht ik ook ja dus daarom :P

12 uur geleden zei JelleRuben78:

k heb het nog niet geprobeerd. Als het niet kan, dan is het meer een redrn om ern pc variant aan te schaffen :P

in iedergeval welkom op het forum! we zien je ooit waarschijnlijk wel is verschijnen op de server zelf als je vragen of iets hebt stel ze gerust!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf geprobeerd om via de tablet TorchCraft te joinen, maar helaas werkt het niet omdat je alleen servers voor telefoon/tablet kan joinen.

In ieder geval van harte welkom op dit forum, in de hoop dat we je ook op de server binnenkort kunnen verwelkomen. Mocht je de pc versie aanschaffen, schroom dan niet om gezellig op bezoek te komen bij de skyblock server.  Hopelijk tot snel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zeker, moet wel even kijken hoe het in elkaar zit, ik heb nu een versie van de Microsoft Store, maar zo te zien is het dezelfde als ik die op mijn Android heb, Alleen dan alles wat uitvergroot.. 

Niet verwacht wat ik verwacht had. Denkt dat ik echt voor de JAVA variant moet gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...