MarlOtter 6 Bericht rapporteren Geplaatst 5 februari 2019 hallo iedereen, I'm back!!! ik was plots van de minecraft wereld verdwenen, helaas maar ik had voor een langere tijd geen zin in games te spelen. maar ik ben er weer, fris en fruitig om weer gezellig hier te zijn. Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Jeroen123 109 Bericht rapporteren Geplaatst 6 februari 2019 Welkom terug! Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
dirk2001 82 Bericht rapporteren Geplaatst 16 februari 2019 Op 6-2-2019 om 07:35 zei Jeroen123: Welkom terug! Jeroen, pas nou op met dat vuur Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Spaghettisliert3 1407 Bericht rapporteren Geplaatst 16 februari 2019 6 uur geleden zei dirk2001: Jeroen, pas nou op met dat vuur Hahahaha pas maar op zometeen zoekt jeroen dat nog op en gaat het nadoen Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
A0E 17 Bericht rapporteren Geplaatst 17 februari 2019 Welkom terug kerel. ^_^ Ik zelf zit ook te denken om weer terug te komen. Ben een lange tijd gestopt met minecraft, het lijkt mij echt super leuk om weer terug te komen in deze community. Iedereen hier is positief en dat heb ik hard nodig, want met mij gaat het nogal slecht. Hoop je te zien in game kerel! ❤️ Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites