Spring naar bijdragen

Verhuizen naar Survival1


Billy_Bronco

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

We hebben het allemaal gehoord en kunnen lezen, Survival2 gaat off-line. Onder het nieuwsbericht zijn veel posts geplaatst waar de telleurstelling binnen de community uit op te maken is. Heel begrijpelijk, want met z'n allen hebben we er toch flink wat tijd doorgebracht en zijn er prachtige werken verrezen. 

Hoe we het ook wenden of keren, de server gaat off-line. Laten we daarom eens bedenken wat ons zou helpen om het leed te verzachten en ideen aandragen waar de moderators misschien nog niet aan hebben gedacht.

Eigenlijk is de vraag: "Wat zou jou helpen in de verhuizing naar Survival1?" Laat het de MOD's weten in de comments hieronder.

- Ik zou graag de claimblocks mee willen nemen. Ik zou het heel vervelend vinden om die kwijt te raken.

- Op Survival1 is de map bomvol en veel oude claims die niet meer gespeeld worden. Daar zou ook iets aan gedaan moeten worden (map reset?).

 

Groetjes Billy_Bronco

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Billy_Bronco:
4 uur geleden zei Billy_Bronco:

- Op Survival1 is de map bomvol en veel oude claims die niet meer gespeeld worden. Daar zou ook iets aan gedaan moeten worden (map reset?).

s de map bomvol en veel oude claims die niet meer gespeeld worden. Daar zou ook iets aan gedaan moeten worden (map reset?).

 

Groetjes Billy_Bronco

 

De moderators kijken regelmatig op S1 naar oude claims en halen die ook weg als de spelers te lang offline zijn. Ook herstellen we waar nodig het landschap, zodat de map netjes en aantrekkelijk blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik wil graag dat ik mijn 2 liefste honden mee kan nemen en dat je claim blokjes mee kunt nemen en even een tip

voor de dubbele kisten als je ore's mee wilt nemen kun je ook blokken maken bv iron blokken🐶🐶 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei TDP06:

@P2Paul waarom is dat dan niet op s2 gedaan misschien wel maar niet alles dan want bij mij stont er vroeger een claim van een jaar oud.

 

Survival2 moet blijven! 😢

Ook op S2 hebben we de map zoveel mogelijk proberen netjes te houden. Als er een oude claim lag, had je verwijdering kunnen aanvragen 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@P2Paul dat is natuurlijk waar maar nog een vraagje als het om dieren gaat wat dan want er staat al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang een paard in het gebouw van Aspharanx die ik natuurlijk gebruik nu maar en die persoon is blijkbaar al 2 jaar en 3 dagen offline🤣

bewerkt door TDP06
paard is met een d
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat jullie Survival 2 als download beschikbaar willen stellen. Maar wanneer wordt deze backup gemaakt? Ik wil wat unieke items meenemen naar S1, en die moet ik dan  uit hun item frame halen om in een kist doen. Ik zou het jammer vinden als de download daarna pas gemaakt wordt.

In het kort: graag eerst backup maken voor de download, voordat wij onze kisten moeten vullen.

SirShot

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei P2Paul:

De moderators kijken regelmatig op S1 naar oude claims en halen die ook weg als de spelers te lang offline zijn. Ook herstellen we waar nodig het landschap, zodat de map netjes en aantrekkelijk blijft.

Dan heb ik blijkbaar wat gemist of ik zit op een andere server ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei FutureForce:

Dan heb ik blijkbaar wat gemist of ik zit op een andere server ?

Een aantal stukken zijn al hersteld. We proberen zoveel mogelijk landschap te herstellen. Soms is het ook zoeken tussen de claims. Mocht je plekken weten die hersteld kunnen worden, dan horen we het graag van je. Het moet dan wel een unclaimd stuk zijn xD

 

Groeten, Ringo

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie laten de spelers van survival2 nu wel een beetje in het luchtledige hangen. Ik ben op survival1 met een stenen houweel aan het zoeken naar ijzer terwijl ik op survival2 meer dan 200 diamanten heb. Ik zou graag wat duidelijkheid willen hebben. 

Met vriendelijke groet

Loek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Loek037 Hou het forum in de gaten, we zijn druk bezig met het voorbereiden van de overgang van Survival 2 naar Survival 1. In de tussentijd als je speelt op S1 zijn er waarschijnlijk wel mensen die wat willen doneren, zodat je niet met een stenen pickaxe aan de slag hoeft 😉

 

Met hartelijke groet,

 

Ringo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...