Spring naar bijdragen

boem base kapot!


Tibo

Aanbevolen berichten

Hallo,Torchcrafters 

Zoals jullie al weten gaat s2 weg.Dat vind ik SUPER jammer!Maar er zijn een aantal gebouwen die meegaan naar s1.Maar de mijne is er niet bij ook al is hij wel groot en leuk.En dat vind ik dus nog STOMMER!Maar voor jullie is er wel iets leuk aan want ik ga mijn base zaterdag om [11:00] unclaimen en dan mogen jullie het leegroven dus laat dit bericht ook aan anderen zien zodat we met veel zijn.Maar het zou nogal stom zijn als het gewoon kapotmaken is en wat geks bouwen want iets geks bouwen ervan vind ik heel leuk dat mensen er dus iets anders van maken.Maar je weet dit is niet TDP06 als er het niet zo gek is!Dus ik maak er een wedstrijd van wie ergens op mijn base terrein (niet er buiten!) De beste/coolste/grappigste Ananas🍍 maakt wint een prijs uit de Aspharnx fabriek naast mijn base of iets anders dat weet ik nog niet.Maar er zijn wel een paar regeltjes:

-Niet slordig kapot maken dat het voor anderen niet leuk is om kapot te maken

-Nergens daar claimen anders is de pret eraf😟

-En je moet plezier maken😎

Ow ja je ananas🍍mag je wel claimen!(je kunt naar mijn base komen via /w pumpkinshop)

Verder wens ik jullie veel plezier en niet de regels overtreden want dan is het voor niemand leuk meer.(en laat het zeker aan iedereen op tc weten)

 

Groeten: TDP06🍍

bewerkt door TDP06
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleine mededeling pumpkinshop word pas zondag geunclaimt omdat er veel mensen niet kunnen omdat het koningsdag is(maar al de rest wel al zaterdag) 

bewerkt door TDP06
Extratje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...