Spring naar bijdragen

Nieuwe creative


Aanbevolen berichten

Hey torchcrafters

We weten natuurlijk vandaag ging creative 3.0 open en het is wel leuk met die grote plots maar zelf vind ik ook wat dingen die irritant zijn:

-Engelse plotinfo was waarschijnlijk ook zo op de oude maar het is TC een nl server dus zelf zou ik het wel handig vinden

-geen stream dat vind ik persoonlijk enorm jammer het is lang geleden leuk en bij de games opening was het wel en het zou er voor zorgen dat er meer mensen op komen want nu was het hoogste 13 volgens mij en het was ook nog drukker op s1 toch niet kunnen he

-niks in de chat op de andere gamemodes dat weet ik persoonlijk geen 100% omdat ik de eerste gewone speler op creative was maar ik had het allesinds niet voorbij zien komen en dat is wel is dat zou horen dat het op de andere gamemodes komt creative 3.0 is open! /creative

Dat waren zowat mijn 3 punten misschien zijn er nog maar dat was het als punt 2 en 3 er waren waren er minstens denk ik 30 mensen in het begin. Maar ik wil hier niet zeggen dat de nieuwe creative slecht is helemaal niet maar als het anders geopent was zou het de eerste tijd wel wat spelers hebben denk ik maar prachtige spawn! 
Bedankt iedereen die heeft gewerkt aan de creative 3.0 het is mooi geworden. 

Mijn mening! 

TDP06

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...