werken23 134 Bericht rapporteren Geplaatst 9 juni 2019 Beste Torchcrafters, Het wordt eens tijd voor een nieuw forum spel sinds deze al ruim 5 maanden niet meer gedaan worden. Dussss ik dacht, wat is er nou leuker dan met dingen gooien naar virtuele mensen die je niet kent? Niets natuurlijk! In dit spel is het de bedoeling om een random voorwerp (geen illegale voorwerpen) naar de persoon boven je te gooien, dit mag op wat voor manier dan ook (probeer origineel te zijn). even een paar voorbeeldjes: -*gooit kaas naar @werken23* -ik gooi een koelkast naar de persoon boven me Veel plezier met het gooien van voorwerpen naar personen! 😄 3 Tibo, MarlOtter en Jeroen123 > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
MarlOtter 6 Bericht rapporteren Geplaatst 9 juni 2019 *gooit koekje naar @TDP06* 1 Tibo > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Tibo 154 Bericht rapporteren Geplaatst 9 juni 2019 (bewerkt) *Ik gooi een steen naar @alwaysrobin[email protected]*(grapje hé) leuk dat er nog is een topic komt en vooral een spel. 9 juni 2019 bewerkt door TDP06 Rare bugg wil veranderen maar gaat niet Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
DaniPoesGames33 7 Bericht rapporteren Geplaatst 9 juni 2019 *gooit melk naar @TDP06* Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
smileyman03 69 Bericht rapporteren Geplaatst 9 juni 2019 *Gooit BitCoins naar @DaniPoesGames33* 1 MarlOtter > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Tibo 154 Bericht rapporteren Geplaatst 9 juni 2019 *gooit een basketbal naar @smileyman03 ◢ ◤* Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Spaghettisliert3 1407 Bericht rapporteren Geplaatst 10 juni 2019 *Gooit een aantal stacks gravel voor de wegen van Userdorp naar @TDP06 * Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Jeroen123 109 Bericht rapporteren Geplaatst 10 juni 2019 *Gooit macaroni naar @Spaghettisliert3* 1 1 MarlOtter en Tibo > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Sybyy 31 Bericht rapporteren Geplaatst 12 juni 2019 *Gooit een brandblusser naar @Jeroen123 omdat hij niet goed oppast met dat vuur* Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
werken23 134 Bericht rapporteren Geplaatst 17 juni 2019 *Gooit een @Sybyy naar @Sybyy* Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Tibo 154 Bericht rapporteren Geplaatst 18 juni 2019 *gooit een iPhone naar @werken23 😂* Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
TheIdiotManiac 431 Bericht rapporteren Geplaatst 19 juni 2019 *Gooit een koekenpan naar @TDP06* Hey, wel uitkijken hé! 1 Tibo > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Tibo 154 Bericht rapporteren Geplaatst 22 juni 2019 *gooit een pannenkoek naar @TheIdiotManiac* "Gaan we zo beginnen TDP06 😂" 🤦 Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Estrulta 35 Bericht rapporteren Geplaatst 22 juni 2019 *Gooit stroop naar @TDP06* Pas op! Dat plakt! Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Tibo 154 Bericht rapporteren Geplaatst 22 juni 2019 *gooit aardbeien naar @Estrulta*lekker bij de pannenkoeken hé Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Estrulta 35 Bericht rapporteren Geplaatst 28 juni 2019 *Gooit slagroom naar @TDP06* Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Tibo 154 Bericht rapporteren Geplaatst 12 augustus 2019 (bewerkt) *gooit bloemsuiker naar @Estrulta* 12 augustus 2019 bewerkt door TDP06 Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
SenorFlamingo 26 Bericht rapporteren Geplaatst 12 augustus 2019 (bewerkt) *gooit bowlingbal naar @TDP06* IK WIL BOWLEN!!! 12 augustus 2019 bewerkt door SenorFlamingo Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
smileyman03 69 Bericht rapporteren Geplaatst 2 januari 2020 *Gooit dart pijltje naar @SenorFlamingo* Oeps, ik schoot uit🤭 Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Tibo 154 Bericht rapporteren Geplaatst 2 januari 2020 *Gooit een pizza naar @smileyman03* 🍕 Het topic herleeft! (geef me pizza) Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
SenorFlamingo 26 Bericht rapporteren Geplaatst 2 januari 2020 *gooit een pizza hawaii naar @TiboDP* Pineapple goes on pizza 1 Tibo > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Tibo 154 Bericht rapporteren Geplaatst 4 januari 2020 *gooit een vote token naar @SenorFlamingo* Pizza Hawaii is wel lekker mmm 🍕 Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
MennoGamed 6 Bericht rapporteren Geplaatst 6 mei 2020 Gooit een vis naar @Tibo. Hoop dat je er van houdt Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Tibo 154 Bericht rapporteren Geplaatst 6 mei 2020 *gooit @Tobjas naar @MennoGamed* Sorry tob hopelijk heb je je niet pijn gedaan 😝 1 MennoGamed > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
MennoGamed 6 Bericht rapporteren Geplaatst 7 mei 2020 Vangt @Tobjas en gooit deze naar @Kamiel. Stop hem maar in de roze jail 1 Tibo > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites